Madej i Wróbel

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2)

Wybrałam się na...
Wybrałam się na zakupy do marketu Biedronka w Knurowie, gdzie znajduje się punkt mięso-wędliny znanej marki Madej i Wróbel. Kiedy podeszłam do stoiska stanęłam w kolejce była bardzo długa i klienci bardzo się denerwowali. Nie wiedziałam dokładnie co spowodowało taką sytuację. Po kilkunastu minutowym czekaniu w kolejce zorientowałam się w sytuacji, że obsługiwały tylko dwie Panie, a ogólnie przy tym stoisku były cztery. Jedna z nich starsza w krótkich blond włosach rozkładała towar, choć nie było widać, że są jakieś braki w lodówce wręcz bym powiedziała, że były one wypełnione po brzegi.Druga młoda dziewczyna w długich farbowanych czarnych włosach wycierała podłogę, po której potem Panie kasjerki się ślizgały. Po długim wyczekiwaniu nadeszła moja kolej i obsługiwała mnie Pani w krótkich czarnych włosach o imieniu M. Bardzo miła Pani, która starała się, aby szybko i sprawnie obsłużyć każdego. Nie mogę narzekać na obsługę,gdyż Pani M. bardzo dobrze mnie odsłużyła, szybo skasowała, wydała resztę i podziękowała.Jak również powiedziała do widzenia i zaprosiła ponownie. Moja ocena to +4 za obsługę Pani M.

Koska

17.01.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (20)

Madej i Wróbel

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Madej i Wróbel?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Świetnie!
Świetnie.