Eskejp

(2.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Kilka miesięcy temu...
Kilka miesięcy temu zakupiłem wielofunkcyjne urządzenie (drukarka, skaner, fax, xero) firmy LEXMARK. Cena nie była mocno wygórowana, a ja nie zwróciłem uwagi na jakość kasetek z tuszami. Niestety okazało się, że tusz się szybko skończył, a oryginalne kasetki kosztują prawie tyle co nowe urządzenie. Zmuszony byłem do zakupu zamienników, więc udałem się do sklepu "Eskejp". Bardzo miły pan zaproponował mi nabicie starych kasetek tuszem, co miało jeszcze zmniejszyć moje koszty. Nazajutrz odebrałem nabite kasetki, uiściłem kwotę kilkudziesięciu złotych i zadowolony wracałem do domu. Po włożeniu kasetek do urządzenia stwierdziłem nieprawidłowości w działaniu drukarki( pojawiał się komunikat o nienapełnionych kasetkach), więc usługę zareklamowałem. Miły pan, który nabił tuszem stare kasetki stwierdził, że reklamacja jest bezzasadna, gdyż jest bardzo możliwe, iż urządzenie może pracować tylko na oryginalnych częściach, a nie na zamiennikach. Spytałem go czemu więc nie powiedział mi tego wczoraj, a on na to, że może zapomniał i reklamacji nie uwzględni. Nie chodzi tylko o te kilkadziesiąt złotych, ale jak taki miły pan zacznie co drugiego klienta nabijać w butelkę to co to będzie?

Leszek_65

20.02.2010

Placówka

Białystok, Upalna 68 1

Nie zgadzam się (30)

Eskejp

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Eskejp?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Kilka miesięcy temu...
Kilka miesięcy temu zakupiłem wielofunkcyjne urządzenie (drukarka, skaner, fax, xero) firmy LEXMARK. Cena nie była mocno wygórowana, a ja nie zwróciłem uwagi na jakość kasetek z tuszami. Niestety okazało się, że tusz się szybko skończył, a oryginalne kasetki kosztują prawie tyle co nowe urządzenie. Zmuszony byłem do zakupu zamienników, więc udałem się do sklepu "Eskejp". Bardzo miły pan zaproponował mi nabicie starych kasetek tuszem, co miało jeszcze zmniejszyć moje koszty. Nazajutrz odebrałem nabite kasetki, uiściłem kwotę kilkudziesięciu złotych i zadowolony wracałem do domu. Po włożeniu kasetek do urządzenia stwierdziłem nieprawidłowości w działaniu drukarki( pojawiał się komunikat o nienapełnionych kasetkach), więc usługę zareklamowałem. Miły pan, który nabił tuszem stare kasetki stwierdził, że reklamacja jest bezzasadna, gdyż jest bardzo możliwe, iż urządzenie może pracować tylko na oryginalnych częściach, a nie na zamiennikach. Spytałem go czemu więc nie powiedział mi tego wczoraj, a on na to, że może zapomniał i reklamacji nie uwzględni. Nie chodzi tylko o te kilkadziesiąt złotych, ale jak taki miły pan zacznie co drugiego klienta nabijać w butelkę to co to będzie?