GASTROPRESTIGE

(4.99)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2)

Na początku zwróciłem...
Na początku zwróciłem uwagę czy przed firmą znajduje się miejsce parkingowe dla klientów, była to wydzielona specjalna strefa. Wejście na salę sprzedaży i sama sala sprzedaży wyglądała czysto. Zaraz po tym jak wszedłem powitała mnie uśmiechnięta Pani, która zajmuje się obsługą klienta. Zapytała w czym może mi pomóc, udzieliła wszystkich wyczerpujących odpowiedzi na moje pytania. Jednocześnie wykazała się dużą wiedzą na temat branży gastronomicznej. Na koniec zostałem pożegnany i zaproszono mnie ponownie do odwiedzenia salonu.

tometeo

26.03.2010

Placówka

Nowy Sącz, Kopernika 11

Nie zgadzam się (30)

GASTROPRESTIGE

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż GASTROPRESTIGE?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.