Delikatesy Euro

(2.51)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 3)

Słabo. Po wejściu...
Słabo. Po wejściu do sklepu brak kogokolwiek i tam utrzymało się przez dłuższy czas mojej wizyty. gdy już się ktoś pojawił i mogłem zapłacić było jeszcze gorzej, brak jakichkolwiek zwrotów grzecznościowych czy chociażby uśmiechu. sklep zaś ok, czysty i poukładany a ceny? bo cóż, zwaliły mnie z nóg... Na minus: personel, wiedza i doradztwo, oferta i cena. Na plus: sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zarejestrowany-uzytkownik

26.10.2014

Placówka

Kraków, Podkowińskiego

Nie zgadzam się (0)
Weszłam do sklepu...
Weszłam do sklepu osiedlowego żeby kupić kilka produktów niezbędnych na kolację. W sklepie nie było w ogóle klientów. Przy wejściu znajdowały się dwie pracownice. Jedna siedziała w boksie kasowym a druga stała koło niej, oglądając gazetkę z Rossmana. Głośno omawiała fragmenty które przeczytała i obie panie doskonale się bawiły. Kiedy weszłam i zaczęłam robić zakupy bawiły się tak samo dobrze, śmiejąc się i głośno rozmawiając. Sklep nie jest zbyt dobrym miejscem do robienia zakupów. Jest bardzo mały. Regały stoją bardzo ciasno i blisko siebie. Podłoga , półki i produkty na półkach były czyste. Wszystkie produkty były idealnie równo ułożone, nie było pustych miejsc na półkach ani leżących krzywo produktów. Kupowałam chleb. Brakowało mi czytelnej i jasnej informacji ile kosztuje konkretny rodzaj pieczywa. Wzięłam jeden bochenek, masło i udałam się do kasy. Kasjerka skasowała szybko, wydała mi pieniądze. Rozmowę ze mną ograniczyła do podania kwoty do zapłaty i reszty. Paragon wydała po upomnieniu się przeze mnie o niego.

Astrum

11.07.2010

Placówka

Kraków, Podkowińskiego

Nie zgadzam się (28)

Delikatesy Euro

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Delikatesy Euro?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Słabo. Po wejściu...
Słabo. Po wejściu do sklepu brak kogokolwiek i tam utrzymało się przez dłuższy czas mojej wizyty. gdy już się ktoś pojawił i mogłem zapłacić było jeszcze gorzej, brak jakichkolwiek zwrotów grzecznościowych czy chociażby uśmiechu. sklep zaś ok, czysty i poukładany a ceny? bo cóż, zwaliły mnie z nóg... Na minus: personel, wiedza i doradztwo, oferta i cena. Na plus: sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi.