Hotel Kania

(2.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2)

W pokoju, w...
W pokoju, w którym mieszkałam czuć było nieprzyjemny zapach dymu papierosowego. Na moją uwagę pani z recepcji, która zaprowadziła mnie do tego pokoju odpowiedziała "przecież był wietrzony". W łazience brakowało zasłony prysznicowej, zgłaszałam to obsłudze (a raz nawet właścicielce!) dwa razy - do końca pobytu (4 dni) zasłonka się nie pojawiła. Już na samym początku przy odbiorze kluczy zażądano (nie poproszono!) o zapłatę za cały pobyt! (Nie można płacić kartą - nie miałam przy sobie tyle gotówki, musiałam wypłacić w bankomacie z prowizją!). Rzadko jest ktoś z obsługi w recepcji, trzeba szukać kogoś w restauracji a nawet w kuchni. A najgorsze było to, że o północy panie sprzątające włączały radio na cały regulator! Na pierwszym piętrze było słychać na tyle donośnie, że nie mogłam spać. Gdybym nie poszła zwrócić im uwagi, zapewne całą noc nie zmrużyłabym oka! (Po interwencji muzyka ucichła). Ponadto nad ranem z podwórka dochodziły głośne odgłosy pracujących tam stolarzy. Jak na tak kiepskie warunki cena jest bardzo wygórowana.

zarejestrowany-uzytkownik

01.09.2010

Placówka

Szczytno, Linki 2

Nie zgadzam się (27)

Hotel Kania

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hotel Kania?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?