Salon fryjerski "Elżbieta"

(2.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Salon fryzjerski "Elzbieta"...
Salon fryzjerski "Elzbieta" dział męski.Rezerwacja godziny przyjęcia.Zostałem przyjety punkt 17. Po opuszczeniu stanowiska przez poprzedniego klienta wszystkie narzędzia "wylały do mycia, stanowisko zostało świetnie posprzatane i przygotowane do przyjęcia kolejnego klienta. Bardzo miła obsługa, uśmiech, profesjonalna obsługa. Akurat trafiłem na wspaniałą, zgrana zmianę. Dwie bardzo miłe i uprzejmie panie z dowcipem i humorem obsługują kolejnych klientów. Miło, szybko i punktualnie.Jestem bardzo zadowolony z obsługi i serdecznie polecam ten salon- oczywiscie z ta zmianą na której miałem przyjemnośc być obsłużony.

Titkos

30.10.2010

Placówka

Tarnów, Słowackiego 33-37

Nie zgadzam się (1)
Chcąc skożystań z...
Chcąc skożystań z usług salonu fryzjerskiego stało sie modne rezerwowanie miejsc o wyznaczonej godzinie. zawsze sądziłem że zobligowuje to dwie strony do egzekwowania ustaleń co do konkretnej godziny umówienia sie na dana usługę. Pofatygowałem się wczesniej do salonu fryzjerskiego "Elzbieta" i umówiłem konkretnie na godz. 18.25. poustawiałem swoje wszystkie obowiązki i punktualnie wkroczyłem do salonu. Powiedziałem "dzień dobry" i przypomniałem że jestesmy umówieni na godz18,25, anastepnie usiadłem i czekałem na zwolnienie się fotela na którym siedział obsługiwany klient.Mijały kolejne minuty. Jedna z pań fryzjerek skończyła obsługę klienta ale natychmias przyjeła na fotel paroletniego chłopczyka, który nomen omen co dopiero przybył do salonu. Po oczekiwaniu trwającym dokładnie 30 min. zostałem poproszony na fotel i pani przystąpiła do strzyżenia. Porosiłem o podrównanie i lekkie skrócenie długości włosów.Moje włosy jednak w przerazającym tempie traciły długośc, na domiar złego w domu stwierdziłem że moje baczki mają różnicę miedzy prawym ,a lewym ok. 1 cm. Spodziewałem się że za mój stracony czas oczekiwania na usługę usłyszę słowo "przepraszam", straciłem ponad 30 min, proces "strzyzżenia trwał nastepne 30 min.. Pani szefowej tej firmy proponuję pouczyć personel ze istnieje w wyjątkowych sytuacjach słowo przepraszam i miły uśmiech.

Titkos

04.09.2010

Placówka

Tarnów, Słowackiego 33-37

Nie zgadzam się (23)

Salon fryjerski "Elżbieta"

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Salon fryjerski "Elżbieta"?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Salon fryzjerski "Elzbieta"...
Salon fryzjerski "Elzbieta" dział męski.Rezerwacja godziny przyjęcia.Zostałem przyjety punkt 17. Po opuszczeniu stanowiska przez poprzedniego klienta wszystkie narzędzia "wylały do mycia, stanowisko zostało świetnie posprzatane i przygotowane do przyjęcia kolejnego klienta. Bardzo miła obsługa, uśmiech, profesjonalna obsługa. Akurat trafiłem na wspaniałą, zgrana zmianę. Dwie bardzo miłe i uprzejmie panie z dowcipem i humorem obsługują kolejnych klientów. Miło, szybko i punktualnie.Jestem bardzo zadowolony z obsługi i serdecznie polecam ten salon- oczywiscie z ta zmianą na której miałem przyjemnośc być obsłużony.