Renata

(1.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2)

Miałam zamiar zrobić...
Miałam zamiar zrobić w tym sklepie zakupy za kwotę 3 zł, zapłacić kartą i wypłacić pieniądze, korzystając z usługi Visa Cashback (na stronie internetowej mojego banku widnieje informacja, że jest taka możliwość). Ekspedientka powiedziała, że nic nie wie o usłudze Visa Cash Back, a poza tym nie mogę zapłacić za swoje zakupy kartą, ponieważ w tym sklepie płatność kartą jest przyjmowana od kwoty 20 zł. Zapytałam, czy sklep ustalił taką granicę, czy jest to zapisane w umowie z dostawcą usługi przyjmowania płatności kartą, ponieważ z tego co wiem, sklep nie może wprowadzać takich ograniczników. Kasjerka uznała, że może i nie próbowała mi tego wyjaśnić, a ja zakupów nie zrobiłam i już raczej nie zrobię w tym sklepie. Nie tylko ta sytuacja o tym zadecydowała. Podczas zakupów znalazłam na półce wiele przeterminowanych produktów. Gdy powiedziałam właścicielce, że na półce jest przeterminowany pasztet, podziękowała, że jej to przekazałam i poprosiła tylko, żebym jej go w takim razie dała. Powiedziałam, że jest tam wiele sztuk przeterminowanego towaru i dopiero wtedy właścicielka poprosiła jedną z pracownic, by przejrzała te pasztety, gdy będzie wolna. Sam sklep nie zachęca do robienia zakupów: powierzchnia sklepu jest niewystarczająco duża na towar, który się w nim znajduje. Klienci mają problem z poruszaniem się po nim.

zarejestrowany-uzytkownik

28.10.2009

Placówka

Tychy, Reymonta 42

Nie zgadzam się (25)

Renata

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Renata?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.