Autoczęści Renault, Peugeot, Citroën

(2.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Dzisiaj ponownie odwiedziłam...
Dzisiaj ponownie odwiedziłam sklep „Autoczęści Renault, Peugeot, Citroen” mieści się przy ulicy Radwańskiej 55 w Łodzi. Poszłam do sklepu, aby oddać część do auta. Po przywitaniu się, pierwsza musiałam powiedzieć dzień dobry, powiedziałam: „Że chcę oddać część kupioną wcześniej w tym sklepie?”. Pan był trochę nie przyjemny, bo zaczął mnie namawiać do zostawienia mi tego produktu. Odpowiedziałam Panu, że nie będę chciała go zostawić. Pracownik ten zezłościł się na mnie i powiedział, że jednak tak się nie robi, że powinnam wymienić tą część na inną. Odpowiedziałam Panu, że było uzgodnione, że mogę oddać część jeśli ta część nie będzie pasowała. Z wielką łaską pracownik przyjął mi tą część i oddał pieniądze. Pracownik nie pożegnał się ze mną. W sklepie nic się nie zmieniło od mojej poprzedniej wizyty. Nadal w sklepie były brudne ściany. Na regałach były w miarę ładnie poukładane produkty. Oświetlenie działało poprawnie. Na podłodze nie było żadnych papierków. Okna były czyste.

zarejestrowany-uzytkownik

10.11.2010

Placówka

Łódź, Radwańska 55

Nie zgadzam się (0)
Tego dnia poszłam...
Tego dnia poszłam do sklepu z częściami do auta. Sklep „Autoczęści Renault, Peugeot, Citroën” mieści się przy ulicy Radwańskiej 55 w Łodzi. Po wejściu do środka można powiedzieć, że jest małym sklepikiem, gdzie obsługuje się klientów. Jest to małe pomieszczenie. Ściany sklepu nie były dawno malowane, gdyż były one brudne. Po jednej stronie były regały, na których w miarę były poukładane produkty. Z innej strony była lada. Przy ladzie siedział pracownik sklepu i rozmawiał przez telefon z klientem. Po zakończonej rozmowie telefonicznej pracownik zapytał się: „W czym może mi pomóc?”. Powiedziałam , że potrzebuje jednej części do auta. Pracownik odpowiedział, że ma tą część i pokazał mi. Stwierdziłam, że kupię je, ale z możliwością oddania jeśli by jednak ona nie pasowała. Pracownik zgodził się na to. Pracownik był człowiekiem w średnim wieku, ok. 40 lat. Był niski, miał zarost na twarzy, nie nosił okularów. Ubrany był stosownie do pracy. Nie posiadał identyfikatora z imieniem. Pracownik był miły, ale nie zbyt przychylny klientowi. Nie przywitał się pierwszy, ani nie pożegnał się pierwszy.

zarejestrowany-uzytkownik

10.11.2010

Placówka

Łódź, Radwańska 55

Nie zgadzam się (0)

Autoczęści Renault, Peugeot, Citroën

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Autoczęści Renault, Peugeot, Citroën?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dzisiaj ponownie odwiedziłam...
Dzisiaj ponownie odwiedziłam sklep „Autoczęści Renault, Peugeot, Citroen” mieści się przy ulicy Radwańskiej 55 w Łodzi. Poszłam do sklepu, aby oddać część do auta. Po przywitaniu się, pierwsza musiałam powiedzieć dzień dobry, powiedziałam: „Że chcę oddać część kupioną wcześniej w tym sklepie?”. Pan był trochę nie przyjemny, bo zaczął mnie namawiać do zostawienia mi tego produktu. Odpowiedziałam Panu, że nie będę chciała go zostawić. Pracownik ten zezłościł się na mnie i powiedział, że jednak tak się nie robi, że powinnam wymienić tą część na inną. Odpowiedziałam Panu, że było uzgodnione, że mogę oddać część jeśli ta część nie będzie pasowała. Z wielką łaską pracownik przyjął mi tą część i oddał pieniądze. Pracownik nie pożegnał się ze mną. W sklepie nic się nie zmieniło od mojej poprzedniej wizyty. Nadal w sklepie były brudne ściany. Na regałach były w miarę ładnie poukładane produkty. Oświetlenie działało poprawnie. Na podłodze nie było żadnych papierków. Okna były czyste.