Kopernik

(3.63)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 4)

OK. Na plus:...
OK. Na plus: oferta i cena, personel, wygląd miejsca obsługi, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi.

szunaJ

06.01.2017

Placówka

Toruń, Lubicka 51

Nie zgadzam się (0)
Personel sklepu nastawiony...
Personel sklepu nastawiony pozytywnie do klientów. Z uśmiechem pomaga wybrać najlepsze pierniki. Doskonale orientuje się w asortymencie i jego rozmieszczeniu na półkach co znacząco wpływa na szybkość obsługi.

zarejestrowany-uzytkownik

19.07.2014

Placówka

Toruń, Rynek Staromiejski 6

Nie zgadzam się (0)
Sklep jest czysty,...
Sklep jest czysty, przejrzysty, estetyczny. Towar uporządkowany. Warzywa są świeże, podobnie wędlina, można tam kupować bez obaw. Asortyment dość szeroki, kupimy i żywność i prasę, alkohol, wyroby cukiernicze, drobną ceramikę, chemię, wędliny, warzywa i owoce. Zdarzają się promocje, ale poza tym ceny są niestety wysokie. Obsługa miła, sprawna.

Ewelina_973

05.11.2012

Placówka

Toruń, Kaliskiego 9

Nie zgadzam się (0)
Często robię zakupy...
Często robię zakupy w tym sklepie.Obsługa miła.Otoczenie w sklepie czyste,podłogi umyte ( w momencie przebywania w sklepie pracownica sklepu myła plamy na sali sprzedaży), ładnie poukaładane towary na półkach.Pracownice zajęte swoją pracą;obsługa na kasie,na mięsnym,wykładanie towaru w lodówkach.Poszłam na stanowisko warzywne,sama nałożyłam potrzebne mi owoce i warzywa,położyłam już pomidory na wagę i czekałam na przyjście ekspedientki.Rozglądałam się uważnie wokół, jednak żadnej pracownicy sklepu nie widziałam, oprócz pani na mięsnym która w tym czasie obsługiwała klientów.zrobiła się już mała kolejka a pani jak nie było to nie było.Nagle sprzedawca z mięsnego zawołał imiennie panią, która widocznie była odpowiedzialna za to stanowisko a wykładała towar gdzieś na półkach.Chcę tylko zwrócić uwagę na szybkość obsługi, gdzyż mimo,iż sprzedwczyni zobaczyła kolejkę przed wagą nie przyspieszyła kroku aby czym prędzej rozluźnić kolejkę na tym stanowisku.Szła bardzo powoli,rozglądając się na boki.Podchodząc do wagi nie wydusiła z siebie nic,jakby przyszła tu za karę.Idąc do mięsnego również poczekałam kilka minut na swoją kolej.Obserwując sprzedawczynię na mięsnym również i ona wszystkich klientów obsługiwała jakby zaraz miała stanć w miejscu,pomimo natłoku ludzi czekających w kolejce.Uważam,iż widząc więcej klientów na swoich stanowiskach pracy panie sprzedające powinny wykazywać więcej entuzjazmu w wykonywaną pracę i starać się przynajmniej przyspieszyć ruchy przy większych kolejkach.

Anna_1525

05.11.2009

Placówka

Toruń, Kaliskiego 9

Nie zgadzam się (22)

Kopernik

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Kopernik?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

OK. Na plus:...
OK. Na plus: oferta i cena, personel, wygląd miejsca obsługi, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi.