Market

(2.90)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 6)

Jakość obsługi klienta...
Jakość obsługi klienta mieści się w standardzie sklepu. Ogólnie brak ulotek w podajniku, brak prządki.

Angelika_291

01.06.2014

Placówka

Krotoszyn, Kobylińska 5

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do marketu w punkcie informacji przywitała mnie Pani uśmiechem. W sklepie panował porządek, nie mogłam znaleźć artykułu i poprosiłam pracownika o pomoc, który mi jej udzielił. Po zrobieniu zakupów podeszłam do kasy gdzie kasjerka przywitała mnie zwrotem grzecznościowym, towar kasowała sprawnie, cały czas uśmiechając się. Po zapłaceniu rachunku kasjerka powiedziała do widzenia i zaprosiła mnie na następne zakupy. Po odejściu od kasy zauważyłam, że cena jednego artykułu nie zgadza się, udałam się z reklamacją do punktu informacji gdzie Pani zwróciła mi różnicę w cenie i przeprosiła za kłopot.

zarejestrowany-uzytkownik

23.03.2014

Placówka

Rydułtowy, Raciborska 140

Nie zgadzam się (0)
Kilka tygodni temu...
Kilka tygodni temu udałam się na zakupy do pobliskiego marketu Intermarche w celu dokonania zakupu konkretnego produktu z gazetki. Po wejściu do sklepu próbowałam sama zlokalizować produkt jednak nie mogłam sama sobie poradzić więc poprosiłam Panią z obsługi informując jakiej rzeczy poszukuję i że jest to produkt z gazetki w cenie promocyjnej. Pracownica lekko zdezorientowana nie mając pojęcia o co pytam po chwili odpowiedziała: "wie pani to nie jest mój dział,widocznie nie ma tej rzeczy w promocji". Po czym ekspedientka odeszła zostawiając mnie bez pomocy. Chwilę jeszcze pochodziłam po markecie i samej udało mi się znaleźć szukanego produktu w cenie promocyjnej.Oceniam zachowanie za bardzo mało kompetente

Emilia_459

24.09.2013

Placówka

Konin, Ogrodowa 31a

Nie zgadzam się (0)
Kilkakrotnie już zdarzyło...
Kilkakrotnie już zdarzyło mi się zauważyć podczas zakupów w Polomarkecie, że sprzedawana jest nieświeża wędlina i mięso. Już podchodząc do witryny chłodniczej na stoisku mięsnym, czuje się nieprzyjemny zapach. Gołym okiem widać, że wędliny są nieświeże, zeschnięte, okropne..Poza tym obsługa na tym stoisku również pozostawia wiele do życzenia. Często widzę, że panie obsługujące to stoisko nie zakładają rękawiczek, a jak już mają je na rękach, to nie ma dla nich znaczenia, czy ważą kiełbasę szynkę czy surowe mięso... Poza tym są bardzo nieuprzejme i trzeba czekać w długiej kolejce, ponieważ organizacja pracy żadna..Bywa że jedna obsługuje klientów, a trzy kroją wędlinę i sery,albo układają w witrynie, nie spiesząc się wogóle, podczas kiedy ludzie w kolejce stoją i przestępują z nogi na nogę...Bardzo nie lubię tam robić zakupów, robię to w ostateczności, a stoiska mięsnego unikam jak mogę. Stoisko z nabiałem też często pozostaje w nieładzie, poprzewracane kubeczki z jogurtem, śmietaną,bywa, że są też przeterminowane produkty (coprawda przecenione, ale uważam że nie powinno się sprzedawać przeterminowanych produktów, nawet w niżej cenie; na krótko przed terminem-tak, ale nie po..) Jedyną pociechą w tym markecie są kasjerki, które są naprawdę życzliwe i starają się sprawnie obsługiwać klientów. Na uwagę zasługują też słodycze na wagę, które mają dość przystępną cenę.

Wiolka_3

11.03.2013

Placówka

Nowy Dwór Mazowiecki, Berlinga 21

Nie zgadzam się (0)
Oferta sklepu bardzo...
Oferta sklepu bardzo bogata, obsługa miła i kompetentna. Zastrzeżenie jakie posiadam, to duży bałagan w koszach z odzieżą, trudno znaleźć odpowiedni rozmiar. Obsługa przy kasie miła i rzeczowa. Pani przywitała mnie grzecznie, zaproponowała jednorazową reklamówkę, wyraźnie podała kwotę do zapłaty, a następnie wydała resztę informując o przekazywanej kwocie. Grzecznie mnie pożegnała i poczekała po czasu, aż spakowałem zakupy do torby, zanim zaczęła kasować kolejną osobę.

zalogowany_użytkownik

12.07.2011

Placówka

Łódź, Szparagowa 7

Nie zgadzam się (1)

Market

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Market?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Jakość obsługi klienta...
Jakość obsługi klienta mieści się w standardzie sklepu. Ogólnie brak ulotek w podajniku, brak prządki.