Kiosk

(1.51)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2)

Zastanawiam mnie jak...
Zastanawiam mnie jak w takim ruchliwym miejscu można obsługiwać wtaki wolny u od niechcenia sposób. Czekałam na autobus, który jeżdzi zamiast tramwaju. zaczynałam być coraz bardziej głodna. zerknęłam na wystawę w kiosku. Szyba była brudna a za szybą panował chaos. O ile jestem wstanie zrozumieć, że prezentacja pustych opakowań po batonikach, wafelkach jest lepszym rozwiązaniem niż wystawienie do szyby wafelków itp to jednak można to zrobić na różne sposoby i zachować przy tym minimum estetyki. Obważanki były po lewej stronie. Ułożone nawet równo jeden na drugim. Odstałam swoje 5 minut w krótkiej kolejce u poprosiłam o obwarzanka z solą. Pani wstała, poszukała woreczka itp obserwowałam to wszystko z za szyby u widziałam jakby w zwolnionym tempie. Zaczynałam się nieco denerwować bo nadjeżdżał właśnie autobus. Ostatecznie Pani mi podała obwarzanka z sezamem- ten z solą leżał pod nim. Jak widać uporządkowanie było tylko pozorne. Ale już nie miałam czasu anu ochoty po odstaniu w kolejce protestować, wzięłam obwarzanka i podbiegłam do autobusy.

Magika

24.07.2011

Placówka

Kraków, Most grunwaldzki kiosk na przestanku w stronę ul Dietla

Nie zgadzam się (1)

Kiosk

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Kiosk?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Tak sobie.
Tak sobie.