Sklep plastyczny

(1.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Otoczenie sklepu nie...
Otoczenie sklepu nie jest zachęcające: wejście prowadzi przez odrapaną bramę, pod drewnianym starym okapem, do niezbyt widocznych drzwi. Otoczenie sklepu choć czyste, nie sprawia dobrego wrażenia (dziedziniec starej kamienicy). Wewnątrz jest jednak czysto i ciepło; w nieco ciasnym korytarzu składowana jest część towarów, resztę obsługa donosi z zaplecza. Kiedy wszedłem do sklepu dwie pracownice obsługiwały dwoje klientów, trzecia osoba porządkowała magazyn. Obsługa klientów przeciągała się około 9 minut, panie z zacięciem doradzały i prezentowały klientom kolejne produkty, ci jednak nie mogli się zdecydować. W tym czasie za mną utworzyła się kolejka kolejnych 5 klientek. Kiedy trzecia pracownica skończyła prace na zapleczu podeszła do kasy i mogłem zrobić zakupy. Niestety z 3 produktów które chciałem kupić dostępny był tylko jeden, za to dodatkowo musiałem dopłacić za foliowe opakowanie. Pani, która mnie obsługiwała, była najwyraźniej rozdrażniona, czułem się popędzany. Zostałem obsłużony w ciągu 2 minut, resztę i paragon dostałem do ręki. Nie usłyszałem żadnego pożegnania. W międzyczasie zauważyłem, że klientom proszącym o fakturę panie wypisują ją ręcznie (co chwilę trwa), w sklepie nie można też płacić kartą. Robię w tym sklepie zakupy co kilka miesięcy, i pierwszy raz trafiła mi się sytuacja z takim natłokiem klientów. Po raz pierwszy byłem też obsługiwany przez tę pracownicę – pozostałe pracownice są zazwyczaj bardzo miłe i uprzejme. Dzisiaj jednak zakupy trwały zdecydowanie za długo, a do tego brakło towaru.

zarejestrowany-uzytkownik

06.12.2011

Placówka

Lublin, Kołłątaja 4

Nie zgadzam się (4)

Sklep plastyczny

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Sklep plastyczny?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Otoczenie sklepu nie...
Otoczenie sklepu nie jest zachęcające: wejście prowadzi przez odrapaną bramę, pod drewnianym starym okapem, do niezbyt widocznych drzwi. Otoczenie sklepu choć czyste, nie sprawia dobrego wrażenia (dziedziniec starej kamienicy). Wewnątrz jest jednak czysto i ciepło; w nieco ciasnym korytarzu składowana jest część towarów, resztę obsługa donosi z zaplecza. Kiedy wszedłem do sklepu dwie pracownice obsługiwały dwoje klientów, trzecia osoba porządkowała magazyn. Obsługa klientów przeciągała się około 9 minut, panie z zacięciem doradzały i prezentowały klientom kolejne produkty, ci jednak nie mogli się zdecydować. W tym czasie za mną utworzyła się kolejka kolejnych 5 klientek. Kiedy trzecia pracownica skończyła prace na zapleczu podeszła do kasy i mogłem zrobić zakupy. Niestety z 3 produktów które chciałem kupić dostępny był tylko jeden, za to dodatkowo musiałem dopłacić za foliowe opakowanie. Pani, która mnie obsługiwała, była najwyraźniej rozdrażniona, czułem się popędzany. Zostałem obsłużony w ciągu 2 minut, resztę i paragon dostałem do ręki. Nie usłyszałem żadnego pożegnania. W międzyczasie zauważyłem, że klientom proszącym o fakturę panie wypisują ją ręcznie (co chwilę trwa), w sklepie nie można też płacić kartą. Robię w tym sklepie zakupy co kilka miesięcy, i pierwszy raz trafiła mi się sytuacja z takim natłokiem klientów. Po raz pierwszy byłem też obsługiwany przez tę pracownicę – pozostałe pracownice są zazwyczaj bardzo miłe i uprzejme. Dzisiaj jednak zakupy trwały zdecydowanie za długo, a do tego brakło towaru.