Bobryk

(2.67)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Obsługa płatnicza przebiegła...
Obsługa płatnicza przebiegła sprawnie, bez utrudnień. Pracownik stacji służył radą podczas wyboru akcesoriów samochodowych.

Aguśka_1

11.01.2018

Placówka

Szczecin, Struga 74

Nie zgadzam się (0)
Wjeżdżając na stację...
Wjeżdżając na stację paliw zauważyłem pracownika pomagającego tankować klientowi gaz. Stanąłem przy klatkach z butlami gazowymi, ponieważ m.in. przyjechałem zakupić butlę z gazem. Na dystrybutorach zauważyłem wyblakłe nalepki produktowe, przy krawężnikach na SP były kipy po papierosach. Wchodząc do sklepu na SP zauważyłem brudne szyby. W sklepie przez okres około trzech minut byłem sam. Słyszałem drugiego pracownika na zapleczu, jednak nikt nie wyszedł. Na szali sprzedaży grał bardzo głośno telewizor. Wszedł pracownik, który wyglądał jakby był pracownikiem gospodarczym, a nie sprzedawca na Stacji. Pracownik ubrany był w bardzo brudny strój, nie posiadał żadnego identyfikatora oraz był bardzo nieuprzejmy. Obsługę rozpoczął od słowa: "Słucham?!" Poinformowałem klienta o towarze, jaki chciałem zakupić. Pracownik bardzo nieuprzejmie zapytał, coś jeszcze? Podziękowałem i dałem banknot. Dodatkowo poprosiłem o fakturę, wtedy pracownik powiedział, że mam czekać, bo on obsłuży teraz pozostałych klientów i później wypiszę fakturę. Pracownik był bardzo nieuprzejma. W sklepie nie było kilku cen przy wystawionych produktach, oraz nie było kompletnego otoczenia. Telewizor, który bardzo głośno grał był bardzo zakurzony, podobnie lada sprzedażowa. Pracownik po wystawieniu FV dopiero wydał mi zakupiony produkt, nie pożegnał mnie. Ponadto cena produktu, który kupowałem była na tyle wysoka, że nie przekona mnie do kolejnego zakupu. Na pewno już nigdy nie przyjadę na stację paliw tej marki. Szczerze odradzam.

zarejestrowany-uzytkownik

14.12.2009

Placówka

Szczecin, Struga

Nie zgadzam się (24)
Brak zaangażowania pracowników...
Brak zaangażowania pracowników stacji w rzetelnej obsłudze klienta. Nigdzie nie ma informacji, że jest to stacja samoobsługowa, a wszyscy klienci muszą samodzielnie nalewać paliwo do swoich pojazdów. Według pracowników tej stacji oni nie mają takiego obowiązku. Brak pomocy jest niezależny od natężenia ruchu jak i płci. Jednym z plusów jest, iż zawsze pytają się o rodzaj rachunku. Nie można również narzekać na jakość obsługi przy samej kasie, a i ceny nie są zbyt wysokie w porównaniu z innymi stacjami paliwowymi.

margo_t1

12.11.2009

Placówka

Szczecin, Struga 74

Nie zgadzam się (23)

Bobryk

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Bobryk?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Obsługa płatnicza przebiegła...
Obsługa płatnicza przebiegła sprawnie, bez utrudnień. Pracownik stacji służył radą podczas wyboru akcesoriów samochodowych.