Telsim

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Po raz kolejny...
Po raz kolejny w tym roku zepsuł się mój telefon komórkowy. W pierwszym serwisie telefonicznym usłyszałam, że nie opłaca się go naprawiać, ale ponieważ ja się na tym nie znam postanowiłam usłyszeć jeszcze inną opinię. Wybrałam się więc do serwisu w GCH. W tym dość małym punkcie można nie tylko naprawić telefon, ale także kupić telefony oraz wszelkie akcesoria dodatkowe do telefonów. Pracują tam młodzi ludzie, którzy dobrze znają się na swojej pracy. Klientów było bardzo dużo. Pani sprzedawczyni z uśmiechem i sympatią obsługiwała każdego klienta. Bardzo sprawnie "rozładowała" kolejkę. Co do mojego telefonu to zaproponowano mi naprawę oraz miesięczną gwarancję na wymienioną część. Po 30 minutach już miałam sprawny telefon. Niestety po 3 tygodniach znów problem się powtórzył. Wróciłam tam z gwarancją i ponownie wymieniona część. Sprawdzono również inne elementy. Niestety tym razem gwarancji nie dostałam, choć nie wiem dlaczego. Skoro dostałam nową część to powinna być nowa gwarancja a nie stara. Na następny dzień okazało się, że aparat fotograficzny w telefonie nie działa. po krótkiej rozmowie telefonicznej pan przyznał, że nie sprawdził podłączenia aparatu. Gwarancję miałam jeszcze kilka dni, ale ustaliliśmy, że dostanę dodatkowo tydzień gwarancji ze względu na to, że ja wyjechałam a błąd leżał po ich stronie. Generalnie jestem zadowolona z obsługi.

zalogowany_użytkownik

04.05.2012

Placówka

Gliwice, Zwycięstwa 52a

Nie zgadzam się (0)

Telsim

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Telsim?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Po raz kolejny...
Po raz kolejny w tym roku zepsuł się mój telefon komórkowy. W pierwszym serwisie telefonicznym usłyszałam, że nie opłaca się go naprawiać, ale ponieważ ja się na tym nie znam postanowiłam usłyszeć jeszcze inną opinię. Wybrałam się więc do serwisu w GCH. W tym dość małym punkcie można nie tylko naprawić telefon, ale także kupić telefony oraz wszelkie akcesoria dodatkowe do telefonów. Pracują tam młodzi ludzie, którzy dobrze znają się na swojej pracy. Klientów było bardzo dużo. Pani sprzedawczyni z uśmiechem i sympatią obsługiwała każdego klienta. Bardzo sprawnie "rozładowała" kolejkę. Co do mojego telefonu to zaproponowano mi naprawę oraz miesięczną gwarancję na wymienioną część. Po 30 minutach już miałam sprawny telefon. Niestety po 3 tygodniach znów problem się powtórzył. Wróciłam tam z gwarancją i ponownie wymieniona część. Sprawdzono również inne elementy. Niestety tym razem gwarancji nie dostałam, choć nie wiem dlaczego. Skoro dostałam nową część to powinna być nowa gwarancja a nie stara. Na następny dzień okazało się, że aparat fotograficzny w telefonie nie działa. po krótkiej rozmowie telefonicznej pan przyznał, że nie sprawdził podłączenia aparatu. Gwarancję miałam jeszcze kilka dni, ale ustaliliśmy, że dostanę dodatkowo tydzień gwarancji ze względu na to, że ja wyjechałam a błąd leżał po ich stronie. Generalnie jestem zadowolona z obsługi.