Studio Tapet

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Nad drzwiami sklepu...
Nad drzwiami sklepu napis: studio tapet - farby lakiery, a w środku dużo innych rzeczy służących do sprzątania, zmywania, prac w ogrodze oraz... kantor. To się nazywa uniwersalność. Sklep mały, ale bardzo zadbany i funkcjonalny. Łatwo można zobaczyć wszystkie towary, w tym tytułowe tapety, których wybór może nie jest wielki, ale dość staranny. Obsługa sklepu bardzo fachowa i grzeczna. To właśnie w takich małych sklepach wiedzą, jak zadbać o klienta. Od razu po wejściu do sklepu głośnie dzień dobry, a potem sympatyczny głos dopowiada, w czym mogę pomóc i już się człowiek czuje tak dobrze, jakby był stałym kilentem. Towar opisany i wywieszki cenowe na artykułach, choć nie na wszystkich. Krotka rozmowa z obsługą dotyczyła wymiany zdań na temat tapetowanie czy malowanie. Widać było fachowość i profesjonalizm sprzedawcy. Aż chciało się coś kupić.

zarejestrowany-uzytkownik

25.05.2012

Placówka

Pszczyna, Piastowska

Nie zgadzam się (0)

Studio Tapet

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Studio Tapet?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Nad drzwiami sklepu...
Nad drzwiami sklepu napis: studio tapet - farby lakiery, a w środku dużo innych rzeczy służących do sprzątania, zmywania, prac w ogrodze oraz... kantor. To się nazywa uniwersalność. Sklep mały, ale bardzo zadbany i funkcjonalny. Łatwo można zobaczyć wszystkie towary, w tym tytułowe tapety, których wybór może nie jest wielki, ale dość staranny. Obsługa sklepu bardzo fachowa i grzeczna. To właśnie w takich małych sklepach wiedzą, jak zadbać o klienta. Od razu po wejściu do sklepu głośnie dzień dobry, a potem sympatyczny głos dopowiada, w czym mogę pomóc i już się człowiek czuje tak dobrze, jakby był stałym kilentem. Towar opisany i wywieszki cenowe na artykułach, choć nie na wszystkich. Krotka rozmowa z obsługą dotyczyła wymiany zdań na temat tapetowanie czy malowanie. Widać było fachowość i profesjonalizm sprzedawcy. Aż chciało się coś kupić.