Przychodnia Rejonowa Końskie

(4.98)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 3)

Rewelacyjnie. Personel Przychodni...
Rewelacyjnie. Personel Przychodni nie jest w ogóle zainteresowany pacjentami. Panie w Recepcji zachowują się jakby pracowały tam z przymusu. Pomimo systemu e-Wus pacjent i tak musi pamiętać nr swojej kart ponieważ Panią sprawia trudność sprawdzenie tego nr w systemie. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Artur_570

18.09.2014

Placówka

Końskie, Południowa

Nie zgadzam się (0)
Kolejne słowa uznania...
Kolejne słowa uznania i pochwały należą się pani, pracującej w recepcji tutejszej przychodni. Chciałam zarejestrować moją babcię do lekarza. Fakt, że nie mogłam się dodzwonić przez dobre kilkanaście minut, ale jak już udało mi się trafić na wolną linię odebrała przemiła pani o imieniu Aneta. Babcia jest osobą w podeszłym wieku, okazało się że nie pamiętała numeru karty.Potem okazało się,że podała mi zły numer pesel. Pani była tak uprzejma, że odszukała mi numer karty po nazwisku. Obsługa profesjonalna, napewno będę ja polecać moim znajomym.

aleksandra_375

17.11.2009

Placówka

Końskie, Południowa

Nie zgadzam się (27)

Przychodnia Rejonowa Końskie

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Przychodnia Rejonowa Końskie?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie. Personel Przychodni...
Rewelacyjnie. Personel Przychodni nie jest w ogóle zainteresowany pacjentami. Panie w Recepcji zachowują się jakby pracowały tam z przymusu. Pomimo systemu e-Wus pacjent i tak musi pamiętać nr swojej kart ponieważ Panią sprawia trudność sprawdzenie tego nr w systemie. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.