Przesyłkę książek dostarczył mi kurier pan Andrzej do pracy. Właśnie opuszczałam biuro gdy stanął przede mną barczysty, uśmiechnięty mężczyzna, który po przywitaniu się zapytał o adresata podając nazwisko – to byłam ja. Wtedy dodał figlarnie – więc widzi mi się, że ta ciężkawa paczka jest dla pani. No nie da się ukryć – odrzekłam. Jeszcze parę zdań wymieniliśmy w międzyczasie gdy potwierdzałam odbiór paczki. Bardzo sympatyczny, komunikatywny i taki na luzie był w czasie tej króciutkiej wizyty pracownik firmy kurierskiej DPD. Paczkę dostarczył do rąk własnych w stanie nie naruszonym, potwierdziłam odbiór na urządzeniu elektronicznym i równie sympatycznie co przy powitaniu zostałam pożegnana z uśmiechem i życzeniami miłego dnia.
DPD Polska Sp. z o.o. jest częścią Geopost, europejskiego lidera w dziedzinie doręczania przesyłek i rozwiązań dla e-commerce.
Firma dostarcza najwyższej jakości usługi nadawcom i odbiorcom paczek, a także dąży do neutralności środowiskowej doręczeń realizowanych na trzy wygodne sposoby: z rąk kuriera, w punkcie odbioru oraz do automatu paczkowego.
DPD Polska dysponuje sukcesywnie rozbudowywaną siecią ponad 26 tys. punktów DPD Pickup i współpracuje z ok 9 tys. kurierów pozostającymi w codziennym kontakcie z Klientami.
Nasza flota niskoemisyjnych pojazdów liczy już ponad 500 pojazdów oraz 80 rowerów cargo.
Po zmianie daty doręczenia zamówienia kurier zadzwonił bardzo niezadowolony. Mówił do mnie uniosłym i lekceważącym tonem. Pomimo prób kontaktu i zapewnienia o nowym terminie dostarczenia paczki przez konsultanta, została ona zwrócona do nadawcy.
Ze względu na pozostałe dostawy które były realizowane zgodnie z terminarzem daje 3 gwiazdki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.