DPD Polska

(3.25)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 4152)

Pokaż wszystkie opinie

Ogólnie jestem dość...
Ogólnie jestem dość zadowolona z usług firmy DPD jednak ostatnio coraz częściej nie jest punktualna. Kurier miał przyjechać w określonym przedzialne czasowym (dwugodzinnym) ale niestety spóźnił się o pół godziny. Nie jest to zbyt profesjonalne, w końcu po to ustala się godzinę odbioru by móc sobie zaplanować dzień. Cena nadal najniższa na rynku ale coraz gorszy jest jej stosunek do jakości usługi.

Marta_1410

25.08.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)

DPD Polska

DPD Polska Sp. z o.o. jest częścią Geopost, europejskiego lidera w dziedzinie doręczania przesyłek i rozwiązań dla e-commerce. Firma dostarcza najwyższej jakości usługi nadawcom i odbiorcom paczek, a także dąży do neutralności środowiskowej doręczeń realizowanych na trzy wygodne sposoby: z rąk kuriera, w punkcie odbioru oraz do automatu paczkowego. DPD Polska dysponuje sukcesywnie rozbudowywaną siecią ponad 26 tys. punktów DPD Pickup i współpracuje z ok 9 tys. kurierów pozostającymi w codziennym kontakcie z Klientami. Nasza flota niskoemisyjnych pojazdów liczy już ponad 500 pojazdów oraz 80 rowerów cargo.

Czy te firmy wypadają lepiej niż DPD Polska?

Ktoś 1 dzień temu dodał opinię na temat tej firmy

Fatalnie.
Fatalnie.
Zgadzasz się?