Ogólnie jestem dość zadowolona z usług firmy DPD jednak ostatnio coraz częściej nie jest punktualna. Kurier miał przyjechać w określonym przedzialne czasowym (dwugodzinnym) ale niestety spóźnił się o pół godziny. Nie jest to zbyt profesjonalne, w końcu po to ustala się godzinę odbioru by móc sobie zaplanować dzień. Cena nadal najniższa na rynku ale coraz gorszy jest jej stosunek do jakości usługi.
DPD Polska Sp. z o.o. jest częścią Geopost, europejskiego lidera w dziedzinie doręczania przesyłek i rozwiązań dla e-commerce.
Firma dostarcza najwyższej jakości usługi nadawcom i odbiorcom paczek, a także dąży do neutralności środowiskowej doręczeń realizowanych na trzy wygodne sposoby: z rąk kuriera, w punkcie odbioru oraz do automatu paczkowego.
DPD Polska dysponuje sukcesywnie rozbudowywaną siecią ponad 26 tys. punktów DPD Pickup i współpracuje z ok 9 tys. kurierów pozostającymi w codziennym kontakcie z Klientami.
Nasza flota niskoemisyjnych pojazdów liczy już ponad 500 pojazdów oraz 80 rowerów cargo.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.