DPD Polska

(3.21)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 4160)

Pokaż wszystkie opinie

DPD to najgorsza...
DPD to najgorsza firma w Polsce — brak możliwości kontaktu z obsługą klienta. Kurierzy nie potrafią odebrać paczek, nie potrafią ich dostarczyć, nie da się skontaktować z kurierem, kurier nie dzwoni. Nieudana próba doręczenia paczki o 23:57 w nocy — to jakiś żart? Paczka numer 1020573509140U, drugi dzień nie można jej dostarczyć. To ostatni raz, kiedy korzystam z waszych usług. Nikomu nie polecam DPD.

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

DPD Polska

DPD Polska Sp. z o.o. jest częścią Geopost, europejskiego lidera w dziedzinie doręczania przesyłek i rozwiązań dla e-commerce. Firma dostarcza najwyższej jakości usługi nadawcom i odbiorcom paczek, a także dąży do neutralności środowiskowej doręczeń realizowanych na trzy wygodne sposoby: z rąk kuriera, w punkcie odbioru oraz do automatu paczkowego. DPD Polska dysponuje sukcesywnie rozbudowywaną siecią ponad 26 tys. punktów DPD Pickup i współpracuje z ok 9 tys. kurierów pozostającymi w codziennym kontakcie z Klientami. Nasza flota niskoemisyjnych pojazdów liczy już ponad 500 pojazdów oraz 80 rowerów cargo.

Czy te firmy wypadają lepiej niż DPD Polska?

Ktoś 6 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Bardzo źle.
Bardzo źle.
Zgadzasz się?