wisan.pl

(4.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Na ten portal...
Na ten portal fabryki firan Wisan miałam już okazję zajrzeć i wtedy uznałam, że warto tu kupić bo oferta bardzo bogata i różnorodna, w dodatku ceny są o wiele niższe niż oferują sklepy (nawet 50%), które można odwiedzić na co dzień. Tym razem postanowiłam cos wybrać do mieszkania. W sklepie internetowym zamówiłam sobie bieżnik piłkarski (wyprzedaż po EURO) już po obniżonej cenie 18,25 zł/sztuka i firankę 11,13 zł/mb a czas realizacji zmówienia do 5 dni. Cena przesyłki to 16 zł a gdyby moje zamówienie miało kwotę 250 zł – przesyłka byłaby darmowa. Wybrałam formę płatności, dopełniłam formalności i pozostało mi jedynie czekać. To bardzo dobra forma zakupu, bez wychodzenia z domu, bez narażania się na miny i niezadowolenie ekspedientki, która musiałaby rozwijać bele firan i może okazywać niezadowolenie z braku zakupu. Na stronie wszystko działa bez zarzutów i można dokładnie przyjrzeć produktowi się i zapoznać z opisem.

DORA_1

24.07.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Obserwacja przebiegu realizacji...
Obserwacja przebiegu realizacji transakcji, dokonanej w sklepie internetowym firmy "Wisan" w dniu 24.11.2009r. Wspomniana firma, to fabryka firanek, która zajmuje się również produkcją podobnych artykułów. Zlecenie było wysyłane przeze mnie, w dniu 24.11.br. Zawartość koszyka była bardzo duża, tzn.ponad 9 produktów. Strona sklepu internetowego jest średnio czytelna. Na podstawie prób i błędów, pojęłam w jaki sposób można dodawać kolejne, interesujące mnie towary. Po opanowaniu tej sztuki i wysłaniu zamówienia, na drugi dzień okazało się, że chcę je zmienić. Jednakże w systemie sklepu interetowego "Wisan", nie miałam takiej możliwości. Zgodnie z regulaminem, miałam prawo odstąpić od złożonego zamówienia w terminie do 5 dni, wysyłając informację na wskazany adres mailowy, lub dzwoniąc pod numer telefonu. Takiej operacji dokonałam w dniu 26.11.br. Przez telefon usłyszałam, że moje zamówienie jest już w trakcie realizacji. Nie usłyszałam żadnego kontrargumentu, na cytat z regulaminu, iż mam prawo odstąpić od złożonego zamówienia w terminie do 5 dni. Panie na infolinii (rozmawiałam z 2 osobami, gdyż moja rozmowa została skierowana na właściwe stanowisko) były uprzejme i w bardzo przekonywujący sposób, odwiodły mnie od zamiarów anulowania zlecenia. Mało tego, wgłębiły się w szczegół zamówienia i udzieliły informacji, że szerokość zamówionych firanek, spowoduje, że cięcia będą dokonane w połowie wzoru. Zadeklarowały, że do każdej zamówionej długości dodają do ok. 20cm więcej, aby wzór został zachowany, jak również wartość zlecenia. Poinformowały mnie też, że paczka z towarem dotrze do mnie, na kolejny dzień, tj.27.11.br. Podały namiary do kuriera, aby móc zsynchronizować swój dzień z porą dnia, w której przybędzie paczka. Dostawca przekazał zamówienie około południa, wskazanego wyżej dnia (odebrali ją domownicy). Prócz obiecanych szerokości, gratis do przesyłki został dołączony również serwet. Sklep internetowy, na pewno charakteryzuje duża szybkość realizowanych transakcji. Jednakże, minusem jest nie stosowanie się do regulaminu, który został określony przez nich samych. Obsługa telefoniczna bardzo miła, otwarta i fachowa. I przede wszystkim, zawartość przesyłki zgodna z ofertą katalogową! To, co sugerowałabym zmienić, wiążę się ze zwiększeniem opcji w obsłudze zawartości internetowego koszyka, tzn.do 5 dni, możliwość modyfikowania zlecenia, oraz ewentualnego anulowania. Dobrze by było, aby móc obserwować status realizowanego zamówienia. Do tego, możliwość zapłaty przez Internet, ograniczona jest tylko do karty kredytowej. Tutaj mile widzianą opcją, byłby również przelew na wskazany rachunek. Jakość obsługi oceniam na dobre +4. Incydent z anulowaniem zlecenia, zapewne będzie nauką dla personelu sklepu. Jednak, bardzo wysoko oceniam sposób jego rozwiązania, przez bardzo komunikatywną obsługę! To, co jest na minus, to głównie brak możliwości dokonywania wszelkich modyfikacji przez Internet. Skoro wirtualnie kupuję, to i wirtualnie chcę decydować, o tym, co ewentualnie jeszcze z koszyka, po dokonaniu transakcji mogę zwrócić...

zarejestrowany-uzytkownik

30.11.2009

Placówka

Nie zgadzam się (17)

wisan.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż wisan.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Na ten portal...
Na ten portal fabryki firan Wisan miałam już okazję zajrzeć i wtedy uznałam, że warto tu kupić bo oferta bardzo bogata i różnorodna, w dodatku ceny są o wiele niższe niż oferują sklepy (nawet 50%), które można odwiedzić na co dzień. Tym razem postanowiłam cos wybrać do mieszkania. W sklepie internetowym zamówiłam sobie bieżnik piłkarski (wyprzedaż po EURO) już po obniżonej cenie 18,25 zł/sztuka i firankę 11,13 zł/mb a czas realizacji zmówienia do 5 dni. Cena przesyłki to 16 zł a gdyby moje zamówienie miało kwotę 250 zł – przesyłka byłaby darmowa. Wybrałam formę płatności, dopełniłam formalności i pozostało mi jedynie czekać. To bardzo dobra forma zakupu, bez wychodzenia z domu, bez narażania się na miny i niezadowolenie ekspedientki, która musiałaby rozwijać bele firan i może okazywać niezadowolenie z braku zakupu. Na stronie wszystko działa bez zarzutów i można dokładnie przyjrzeć produktowi się i zapoznać z opisem.