zico

(4.05)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Wybrałem się po...
Wybrałem się po drobne zakupy do apteki i tym razem nie zaskoczyłem się. Jak zawsze duża kolejka, czekałem jakieś 8 minut, trzy panie obsługiwały klientów, a czwarta przez cały czas załatwiała jakąś sprawę z jedną klientką. Kiedy już podszedłem by dokonać zakupu farmaceutka była uśmiechnięta, grzeczna i pomocna. Cierpliwie mnie wysłuchała, po czym odpowiedziała. Spakowała moje zakupy do jednorazówki i z uśmiechem się ze mną pożegnała. Obsługa mojej osoby przy kasie trwała około 2-3 minut.

jeden87

21.11.2013

Placówka

Bielsko-Biała, 11 Listopada 37

Nie zgadzam się (0)
w aptece zawsze...
w aptece zawsze jest duza liczba klientów mimo tego sa yruchomione 3 a nawet czasem 4 stanowiska do obsługi asortyment jest na tyle szeroki ze mozna spokojnie dokonywac tam zakupów farmaceutyków parafarmaceutyków , jezeli zdarzy sie sytuacja ze nie ma dostepnego leku dany lek jest zamawiany w cigu 24 godzin ostatnio apteka uruchomiła takze sprzedaz internetowa lokal przy ul. Bratysławskiej jest dostosowany do obsługi osób niepełnosprawnych same farmaceutki sa i profesjonalistkami mogacymi w kazdym momencie doradzic klientówi w doborze danego produktu ceny sa bardzo konkurencyjne o czym moga swiadczyc bardzo duze koleki pacjentów przyjezdzających nawet z innych dzielnic krakowa

niezalogowany-uzytkownik

12.04.2010

Placówka

Kraków, Bratysławska 1

Nie zgadzam się (28)

zico

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż zico?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wybrałem się po...
Wybrałem się po drobne zakupy do apteki i tym razem nie zaskoczyłem się. Jak zawsze duża kolejka, czekałem jakieś 8 minut, trzy panie obsługiwały klientów, a czwarta przez cały czas załatwiała jakąś sprawę z jedną klientką. Kiedy już podszedłem by dokonać zakupu farmaceutka była uśmiechnięta, grzeczna i pomocna. Cierpliwie mnie wysłuchała, po czym odpowiedziała. Spakowała moje zakupy do jednorazówki i z uśmiechem się ze mną pożegnała. Obsługa mojej osoby przy kasie trwała około 2-3 minut.