Personel zorientowany w położeniu produktów. Pełny asortyment w dostępnych cenach. Niestety obie pracownice stoją za kasą, brak zainteresowania klientami, trzeba samemu poprosić o pomoc. Ogólny wygląd sklepu uporządkowany i zachęcający do zakupów. Przy kasie propozycja doładowania oraz produktu przykasowego. Brak spontanicznego pożegnania klienta przez sprzedawcę.
Pepco to europejska sieć dyskontów, która w swojej ofercie posiada odzież dla całej rodziny oraz produkty do domu w najniższych cenach. Firma funkcjonuje od kilkudziesięciu lat, a pierwsze sklepy pojawiły się w 2004 roku w Poznaniu, Bydgoszczy i Gdańsku. Jest najpopularniejszym sprzedawcą odzieży dla dzieci oraz artykułów dekoracyjnych. Misją firmy jest zapewnienie rodzinom dbającym o budżet produktów dobrej jakości w najniższych cenach. Sklepy Pepco znajdują się w 18 krajach w Europie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.