Extraskutery.pl

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 3)

Jestem mile zaskoczona...
Jestem mile zaskoczona profesjonalnym podejściem zarówno sprzedawcy jak i serwisanta. Kompleksowo zostałam obsłużona w kwestii doboru odpowiedniego sprzętu, z którego jestem zadowolona. Serwis gwarancyjny również działa sprawnie przeglądy są robione skrupulatnie i na porządnych olejach Motul. Ogromny wybór sprzętów i fachowość obsługi sprawiły że z miłą chęcią zdecydowałam się na zakup skutera właśnie w Salonie Extraskutery.pl

Katia_1

02.06.2014

Placówka

Lublin, Spółdzielczości Pracy 36

Nie zgadzam się (0)
Zadzwoniłam do serwisu,...
Zadzwoniłam do serwisu, ponieważ jest on jedynym proponowanym miejscem rekomendowanym przez sprzedawcę skuterów Zipp w Lublinie. W zeszłym roku wygraliśmy skuter Zipp. Niestety była już brzydka pogoda i nie było szans na jazdę. Skuter przestał całą zimę, rozładował się akumulator. Po naładowaniu pojawił się kolejny problem - po odpaleniu gaśnie. Skierowałam się na linię telefoniczną serwisu, opisałam co się dzieje. Pan po drugiej stronie od razu stwierdził, że jest potrzebny przegląd po zimie, regulacja, czyszczenie gaźnika itp. Pan szedł w zaparte, że jest to niezbędne, pomimo, że skuter jest nowy i ma na liczniku aż 6,5 km ;) Koszt - 150 zł. NA pytanie o naprawę gwarancyjną usłyszałam, że takich rzeczy reklamacja nie obejmuje :/ To skandal. Nowy skuter nie działa a ja mam gaźnik czyścić.

CiociaKlocia

24.04.2013

Placówka

Lublin, Spółdzielczości Pracy 36

Nie zgadzam się (2)

Extraskutery.pl

Dane firmy

Lublin

Lublin, Spółdzielczości Pracy36

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Extraskutery.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.