GAL

(4.42)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 5)

Wybrałem się do...
Wybrałem się do tego sklepu po kilka elementów elektronicznych. Sklep znajduje się w pobliży dużego, łatwo dostępnego parkingu. Jak tylko wszedłem do sklepu od razu podeszła do mnie pani z obsługi. Zapytała co mi potrzeba. Kiedy odpowiedziałem, co chcę. Osoba ta poszła po te przedmioty. Zanim mi je sprzedała, przetestowała każdy z podzespołów. Obsługa tego sklepu ma specyficzny sposób bycia. Można odnieść wrażenie, że traktuje klientów z góry. Na szczęście jest to tylko zasłona dymna. Personel posiada ogromną fachową wiedzę i stara się tak radzić aby klienta nie narażać na niepotrzebne wydatki. Polecam.

zarejestrowany-uzytkownik

03.12.2009

Placówka

Mielec, Skargi 9

Nie zgadzam się (21)

GAL

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż GAL?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.