ARES

(2.24)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 5)

Jeden z moich...
Jeden z moich ulubionych sklepów w branży AGD/RTV. Pomimo, że nieczęsto robię tam "większe" zakupy to zawsze spotykam się z miłą i bardzo profesjonalną obsługą. Personel zarówno młody, jak i doświadczony. Ceny adekwatne do jakości. Generalnie sprzęt tylko wysokiej jakości. Aranżacja wnętrza zgodnie ze standardami sieci. Sklep godny polecenia!

Aleksandra_569

27.09.2010

Placówka

Lubliniec, Piłsudskiego 1

Nie zgadzam się (5)
Wiosną w sklepie...
Wiosną w sklepie Ares mój brat zakupił zestaw komputerowy. Podczas zakupu było wszystko w porządku. Zaczęły się problemy ,gdy po paru miesiącach ,zepsuła się nagrywarka. Brat zaniósł ją do sklepu .Sprzedawca stwierdził ,że w ramach gwarancji będzie ona naprawiona. Po dwóch tygodniach można ją było odebrać. Niestety - po zainstalowaniu w komputerze ,okazało się ,że nadal nie działa. Brat ponownie oddał ją do sklepu i sprzedawca znowu przyjął ją do naprawy. Po paru tygodniach była do odebrania... Brat poprosił w sklepie sprawdzenie nagrywarki ,jednak sprzedawca zapewnił ,że wszystko działa. Niestety ,w domu po zainstalowaniu ,znowu był ten sam problem... Po raz trzeci nagrywarka została zaniesiona do sklepu ARES na Oławskiej ! Sprzedawca po raz kolejny przyjął ją do naprawy. Od tego czasu minął ponad miesiąc. Ze sklepu żadnego znaku,czy jest jakiś postęp. Za to brat skontaktował się z Rzecznikiem Praw Konsumenta i teraz poczyni stosowne kroki. Nie polecam sklepu komputerowego ARES:(

zarejestrowany-uzytkownik

07.12.2009

Placówka

Wrocław, Oławska

Nie zgadzam się (26)

ARES

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż ARES?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Słabo.
Słabo.