zooplus.pl

(3.28)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 204)

Pokaż wszystkie opinie

Po raz kolejny...
Po raz kolejny zamówiłam jedzenie dla swoich kotów w internetowym sklepie zooplus.pl.Po raz kolejny się nie zawiodłam.Organizacja i czas obsługi jest perfekcyjny.Od razu otrzymałam zawiadomienie o realizacji przesyłki i kiedy do mnie dotrze.Sklep ma bardzo bpgaty asortyment karm dla zwierzat i róznych środków do pielęgnacji.Są też promocje.Stali klienci mogą zbirac punkty,by póżniej wymienić na nagrody.Firma dba o klientów.Polecam

FELIKS_1

28.11.2011

Placówka

Nie zgadzam się (5)

zooplus.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż zooplus.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo duży wybór...
Bardzo duży wybór asortymentu i przydatne filtry wyszukiwania. Niestety moje zamówienie zostało wysłane dopiero po 5 dniach roboczych, a o wydłużeniu czasu nie byłam poinformowana. Sama jakość zamówionych produktów jest dobra, jestem z nich zadowolona. Program lojalnościowy również jest bardzo miłym aspektem zamawiania na zooplus.