Marzena

(3.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Sklep znajdował się...
Sklep znajdował się na osiedlu wojskowym. Jego wygląd zewnętrzny nie budził zastrzeżeń. W środku było czysto. Oferta sklepu jest dość różnorodna, jednak ceny są dość wysokie. Produkty są w większości oznaczone cenami. Nigdzie nie dostrzegłam cennika pieczywa i o ceny musiałam dopytywać się sprzedawczyni. Pracownica sklepu była bardzo uprzejma, życzliwa i pomocna, a obsługa klienta szybka i sprawna.

Anna_4607

24.04.2013

Placówka

Warszawa, Czerwonych Beretów

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu widać że sklep więcej sprzedaje niż jest w stanie pomieścić. Sklep jest samoobsługowy więc żeby znaleźć produkt nas interesujący trzeba sporo się naszukać. Produkty są podzielone: oddzielnie nabiał, słodycze itd. ale wymieszane są firmy. Owszem panie z obsługi pomogą i wskażą gdzie znajduje się dany produkt, ale przy kilku klientach w sklepie jest to trudne. Ceny w normie, produkty nie są przeterminowane, spory wybór jak na osiedlowy sklep.

Marek_249

31.12.2009

Placówka

Warszawa, Czerwonych Beretów

Nie zgadzam się (17)

Marzena

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Marzena?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Sklep znajdował się...
Sklep znajdował się na osiedlu wojskowym. Jego wygląd zewnętrzny nie budził zastrzeżeń. W środku było czysto. Oferta sklepu jest dość różnorodna, jednak ceny są dość wysokie. Produkty są w większości oznaczone cenami. Nigdzie nie dostrzegłam cennika pieczywa i o ceny musiałam dopytywać się sprzedawczyni. Pracownica sklepu była bardzo uprzejma, życzliwa i pomocna, a obsługa klienta szybka i sprawna.