1) wiedza i kompetencje personelu - osoby profesjnalnie przygotwane z zakresu handlu nieruchomosciami, dobrze znajace lokalny rynek, umiejace doradzic i wyjasnic kwestie kredytowania.
2) Zachowanie i wygląd personelu - bardzo kulturali mlodzi doradcy, kulturalni i sympatyczni, chetni do pomocy klientowi. W biurze bardzo eleganckie zachowanie sekretarki, zostalam od razu poczestowana kawa. Wszyscy w nienagannyh garniturach.
3) Oferta, cena - i tu niestety kiepsko, ceny za uslgi wygorowane, wysokie prowizje i prawde mowiac, duzo taniej wyszloby zalatwienie wszystkiwgo za posrednictwem doradcy w Open Finance.
4) Organizacja i czas obsługi - w miare poprawnie, choc w biurze spedzilam caly dzien i musialam sobie wziac wolne w pracy z tego tytulu.
5) Wygląd miejsca obsługi - salon utrzymany w kojacej, fioletowej kolorystyce, nowoczesny i elegancki, bardzo czysty i pachnacy:)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.