Global Service Multimedia

(2.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Zastanawiam sie od...
Zastanawiam sie od czego zacząć. Oddałem do naprawy telefon marki Apple, w którym nie działał jeden z przycisków. Podstawowe naprawy jak instalacja softu, lub zmiana taśmy przycisku jest dla mnie łatwa, więc gdy to nie pomogło udałem się do serwisu Global. Zostałem dość miło obsłużony powiedziałem, że chciałbym sprawdzić płyte główna pod kątem tego przycisku, wymieniłem co juz zostało zrobione. Pan zaoferował niską kwote naprawy i termin paru dni. Po dwóch dniach zadzwoniłem, a Pan poinformował, że wykonał czynności, które nic nie pomogły, dokładnie te, które już wcześniej były wykonane. Termin sie wydłużył, po tygodniu pojechałem zdenerwowany odebrać telefon, Pan mi go oddał...a tu nagle zonk - wyświetlacz nie działa. Dowiedziałem, się, że musiał zostać nieudolnie rozkręcony (nazywają się serwisem) Gdybym się nie sprawdził, byłbym jakieś 150zł stratny. Pan zobowiązał się do wymiany na swój koszt, czekałem dwa tygodnie na sprowadzenie części. W końcu pojechałem odebrać, na miejscu okazuje się, że telefon jest wyłaczony, niestety w tym modelu przy simlocku wymagany jest do tego program komputerowy. Dowiedziałem się, ze obecnie go nie mają i musze poczekać około tygodnia. Niestety nie miałem już nerwów i zabrałem "w ciemno" telefon licząc, że nie zepsuli go bardziej. Serwisant był nerwowy, prowokujący i bardzo nieuprzejmy. Stanowczo odradzam i radze poczytać opinie na temat serwisów. Następny serwis, który chce sprawdzić osobiście, to "sim-serwis" i chętnie go tutaj opisze. Pozdrawiam

Daniel_403

09.01.2013

Placówka

Rumia, Grunwaldzka 108

Nie zgadzam się (0)
Global Service Multimedia...
Global Service Multimedia - telefony komórkowe, car audio: skup, sprzedaż, naprawa, simlock, montaż. Gdy byłam w Sulechowie, by ściągnąć simlocka, okazało się, że chcą 20 zł, po czym po pół godzinnym czekaniu i tak "fachowiec" nie potrafił, a w Zielonej Górze po kilku minutach potrafili mi ściągnąć simlocka i w dodatku o połowę taniej. Innym razem, gdy mi się komórka popsuła, o połowę taniej firma wzięła za naprawę, niż początkowo mi mówiono o cenie. Powiedzieli, że to dlatego, iż jestem ich stałą klientką i dodatkowo za darmo otrzymałam nową ładowarkę. Byłam mile zaskoczona!

zarejestrowany-uzytkownik

12.01.2010

Placówka

Zielona Góra, Dworcowa 37

Nie zgadzam się (20)

Global Service Multimedia

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Global Service Multimedia?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zastanawiam sie od...
Zastanawiam sie od czego zacząć. Oddałem do naprawy telefon marki Apple, w którym nie działał jeden z przycisków. Podstawowe naprawy jak instalacja softu, lub zmiana taśmy przycisku jest dla mnie łatwa, więc gdy to nie pomogło udałem się do serwisu Global. Zostałem dość miło obsłużony powiedziałem, że chciałbym sprawdzić płyte główna pod kątem tego przycisku, wymieniłem co juz zostało zrobione. Pan zaoferował niską kwote naprawy i termin paru dni. Po dwóch dniach zadzwoniłem, a Pan poinformował, że wykonał czynności, które nic nie pomogły, dokładnie te, które już wcześniej były wykonane. Termin sie wydłużył, po tygodniu pojechałem zdenerwowany odebrać telefon, Pan mi go oddał...a tu nagle zonk - wyświetlacz nie działa. Dowiedziałem, się, że musiał zostać nieudolnie rozkręcony (nazywają się serwisem) Gdybym się nie sprawdził, byłbym jakieś 150zł stratny. Pan zobowiązał się do wymiany na swój koszt, czekałem dwa tygodnie na sprowadzenie części. W końcu pojechałem odebrać, na miejscu okazuje się, że telefon jest wyłaczony, niestety w tym modelu przy simlocku wymagany jest do tego program komputerowy. Dowiedziałem się, ze obecnie go nie mają i musze poczekać około tygodnia. Niestety nie miałem już nerwów i zabrałem "w ciemno" telefon licząc, że nie zepsuli go bardziej. Serwisant był nerwowy, prowokujący i bardzo nieuprzejmy. Stanowczo odradzam i radze poczytać opinie na temat serwisów. Następny serwis, który chce sprawdzić osobiście, to "sim-serwis" i chętnie go tutaj opisze. Pozdrawiam