Mitsubishi

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (10 z 10)

Poszukiwałem części zamiennej...
Poszukiwałem części zamiennej do samochodu. Zadzwoniłem do serwisu we Wrocławiu. Pracownik serwisu przywitał się ze mną i szczegółowo wypytał (marka, model, rok produkcji, rodzaj nadwozia). Nie potrafiłem wytłumaczyć czego szukam. Pracownik tak pokierował rozmową, że dogadaliśmy się. Następnie pracownik poprosił o numer VIN samochodu i przedstawił bardzo konkretną ofertę na poszukiwaną część. Ogólnie rozmowa trwała kilkanaście minut, ale skutek dla mnie bardzo pozytywny. Co prawda część bardzo droga, ale na rynku nie ma zamienników. Używanych części nie zwykłem nabywać. Trudno. Sam wybrałem sobie taki samochód.

Aleksander_106

10.11.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Potrzebowałem zakupić żarówkę...
Potrzebowałem zakupić żarówkę do samochodu. Salon Mitsubishi miałem akurat po drodze i wstąpiłem tam po zwykłą żarówkę. Kolejki nie było, ale pomimo tego oczekiwalem na swoją kolej z 10 minut, ponieważ pracownik obsługi rozmawiał chyba z kimś znajomym przez telefon komórkowy, co mnie bardzo wzburzyło. Gdy zakończył zapytałem się go o cenę zwykłej żarówki h7. Cena była wysoka i odstąpiłem od zakupu. Sprzedawca pożegnał się zapraszając ponownie, ale wiem że już tu więcej nie przyjadę, chyba że kupić auto u jego kolegi z pracy. Poza tym nie mam zastreżeń.

Marcin_1182

10.02.2011

Placówka

Bydgoszcz, Shulza

Nie zgadzam się (2)
Udałam się w...
Udałam się w podróż po salonach w poszukiwaniu nowego samochodu , odwiedziłam ich kilka. Jednym z nich był salon samochodowy MITSUBISHI : Salon niezbyt duży ,niezbyt elegancki , odbiegający wyglądem i estetykom obecnie budowanych salonów samochodowych.. Parking spory , dojazd prosty ale źle oznakowany. Otoczenie nie specjalne . Dużym plusem jest kompetentny personel , który swą pomocą i kompetencją udowadnia , że nie zawsze wygląd salonu ma duże znaczenie a ludzie w nim pracujący. Nie zaproponowano mi wykonania jazdy próbnej oraz nie wyjaśniono dokładnie warunków gwarancji . Polecono mi promocyjny pakiet ubezpieczeń oraz gratisy przy zakupie samochodu. Ogólne wrażenie dobre , ale osobiście nie kupiła bym tam samochodu podobnie jak w kilku innych salonach samochodowych w Katowicach.

Marta_863

24.11.2010

Placówka

Katowice, Francuska

Nie zgadzam się (0)
Przez internet wysłałem...
Przez internet wysłałem zapytanie odnośnie umówienia się na jazdę próbną w salonie Mitsubishi. Chciałem wypróbować model lancera Mitsubishi. Na mejla otrzymałem bardzo szybko odpowiedź z terminem jazdy próbnej. Po przybyciu bardzo miło zostałem obsłużony ze strony dokumentacji. Potem odbyła się sama jazda testowa. Osoba która ze mną jechała udzieliła mi wszelkich informacji. Po odbytym teście i powrocie do salonu otrzymałem wszelkie informacje, sprzedawca był bardzo uprzejmy, wręczył mi ulotki oraz wyjaśnuł wszelkie cenowe zagadnienia zakupu, wręczył też wizytówkę i zapytał w czym może pomóc. Kilka dni później otrzymałem jeszcze kilka zwrotnych widaomości mejlowych z zapytaniem odnośnie odbytego testu. Byłem bardzo zadowolony.

zarejestrowany-uzytkownik

22.04.2010

Placówka

Kraków, Opolska 12a

Nie zgadzam się (21)
Odwiedziłem salon w...
Odwiedziłem salon w celu poznania oferty marki Mitsubishi, wkrótce planuję zakup. W salonie spędziłem kilkanaście minut zanim ktoś się mną zainteresował. Pracownik nie wykazał żadnej inicjatywy aby poznać moje potrzeby i zaproponować i właściwy produkt. Dostałem kartkę z cenami i katalog - coś co mogę sobie sam sprawdzić w internecie. Oczekiwałem zaproponowania mi jazdy próbnej lub chociaż prezentacji modelu w salonie. Dodatkowym minusem salonu jest bardzo krótki czas pracy.

zarejestrowany-uzytkownik

25.11.2009

Placówka

Łódź, Rzgowska

Nie zgadzam się (24)
Her-Gum salon Mitsubishi....
Her-Gum salon Mitsubishi. Kupno nowego samochodu dla wszystkich niewątpliwie jest przyjemnością. Obsługa salonu zazwyczaj staje na rękach, by klient zdecydował się na auto. Prześciga się również w zapewnieniach co do dalszego kontaktu z salonem, bezproblemowej pomocy w obsłudze niektórych, dość skomplikowanych funkcji komputera, czy choćby systemu hands free w samochodzie. Gdy jednak po zakupie realnie pojawia się problem i co za tym idzie prośba o pomoc ze strony klienta, wszystkie wcześniejsze obietnice nie mają potwierdzenia. Po zakupie nowego samochodu Mitsubishi Lancer, pojawiły się problemy związane z obsługą dodatkowych funkcji. Gdy udałam się do salonu, nikt nie spieszył się z pomocą, mało tego poczułam się zaniedbana, bowiem osbługujący mnie pan, zostawił mnie na środku salonu samą, ponieważ poszedł zadzwonić w mojej sprawie. Po 10 minutach inny pracownik zainteresowała się mną, a po chwili poinformował mnie, że wcześniejszy pracownik, z którym rozmawiałam wyjechał z firmy, co bynajmniej nie wiązało się z moją sprawą. Obsługa już po sprzedaży samochodu do klienta podchodzi lekceważąco, ma za nic swoje wcześniejsze obietnice pomocy. W dodatku robi to w sposób niekulturalny i niegrzeczny. Odradzam późniejsze wizyty w salonie, chyba, że ktoś pragnąłby się solidnie zdenerwować.

Magdalena_266

18.03.2009

Placówka

Zabrze, Myśliwska 2

Nie zgadzam się (16)
Byłam zainteresowana zakupem...
Byłam zainteresowana zakupem podkładu oraz pudru. Niestety ze względu na słabe oświetlenie miałam problem z doborem koloru. Poprosiłam jedną ze sprzedawczyń o pomoc. Pani była bardzo uprzejma i chętnie pomogła mi dobrać odpowiedni dla mnie kolor kosmetyków. Kiedy musiała na chwilę odejść, aby obsłużyć przy kasie innego klienta przeprosiła mnie i poinformowała, że za chwilę do mnie wróci. Po kilku minutach podeszła do mnie i dokończyła obsługę. Zaproponowała mi kilka produktów, opiniowała, których z nich najbardziej do mnie pasuje. Kiedy zdecydowałam się na zakup, przeszła ze mną do kasy i dokończyła obsługę. Na koniec podziękowała mi za dokonanie zakupu i zaprosiła ponownie. Obsługę oceniam na 5. Rzadko zdarza się, aby sprzedawca był tak zaangażowany w obsługę. Swoim zachowaniem pani pokazała, że zależy jej nie tylko na tym, abym kupiła kosmetyki, ale również, abym była z nich zadowolona. Była doradcą, a nie tylko sprzedawcą.

Żuk

11.02.2009

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (14)
kolejna wizyta w...
kolejna wizyta w superpharm i kolejny raz sie nie zawiodlam, potrzebowalam tym razem kremu, dla mamy, bardzo fachowa porada dermokonsultantki ktora mimo mego niezdecydowania poswiecila mi bardzo duzo czasu i udzielila wyczerpujacych odpowiedzi. produkty bardzo dobrze wyeksponowane, estetyczne stoisko.

Amanda

09.02.2009

Placówka

Szczecin, wyzwolenia

Nie zgadzam się (19)
Dzwoniłem w celu...
Dzwoniłem w celu ustalenia ceny i dostępności części. Najpierw nie mogłem się dodzwonić, po kilku próbach udało się. Pan z działu części zamiennych stwierdził że nie ma dzisiaj czasu i żebym zadzwonił jutro albo pojutrze to postara się znaleźć części które mnie interesują. Po takim stwierdzeniu rozłączyłem się i postanowiłem skontaktować się z serwisem Mitsubishi w innym mieści.

zarejestrowany-uzytkownik

06.02.2009

Placówka

Nie zgadzam się (13)
W dniu obserwacji,...
W dniu obserwacji, przyjechałem do salonu w celu zapoznania się z ofertą cenową samochodu Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D INTENSE LWB. Kiedy wszedłem do salonu sprzedawca rozmawiał przez telefon, jednak odpowiedział "dzien dobry" na moje przywitanie. Kiedy podszedłem do samochodu i zacząłem go oglądać, usłyszałem jak sprzedawca przez telefon mówi "Przepraszam bardzo ale muszę kończyć, mam klienta." Następnie sprzedawca podszedł i zapytał: "Czy mógłbym w czymś pomóc?" Kiedy zapytałem o model samochodu, sprzedawca odpowiedział że niestety model ten jest w tej chwili niedostępny. Po czym zgrabnie wytłumaczył iż zamówienie do produkcji tegoż samochodu oraz transport drogą morską z Japonii trwa zwykle 5-6 miesięcy, i dlatego należało by się zastanowić nad kupnem innej bardziej dostępnej wersji wyposażenia. Sprzedawca przedstawił wszystkie możliwe opcje: 1. model Instyle z 2008 roku w cenie 182000.00 (w cenie zawarto zniżkę w wysokości 15000.00+6980.00) 2. nieobecny model Intense z 2008 roku w cenie 159980 (w cenie zawarto zniżkę w wysokości 15000.00 i gdyby był dostępny, istniałaby możliwość dalszej negocjacji cenowej); 3. model Invite z 2008 roku w cenie 139980.00 (w cenie zawarto 15000.00 zniżki). Wybrałem więc opcję 3-cią i zapytałem sprzedawcy czy jest to najlepsza możliwa cena? Sprzedawca odpowiedział że może dołożyć jeszcze autoalarm oraz dywaniki, i dodatkowe 3980.00 zniżki. Poprosiłem o wydrukowanie oferty. Sprzedawca chętnie przystąpił do pracy. Na moją prośbę sprzedawca zadzwonił również do banku i zawarł w ofercie również krótką symulację kredytową (na kwotę 75000.00 na okres 36 miesięcy). Sprzedający następnie, zaprosił mnie do krótkiej, aczkolwiek dość szczegółowej prezentacji samochodu. Na podstawie plików zdjęciowych, katalogu i rzeczywistego samochodu wyjaśnił mi różnice miedzy modelami (kwestie dotyczące wyglądu zewnętrznego,wewnętrznego i wyposażenia), objaśnił podstawowe zagadnienia techniczne związane z konstrukcją i użytkowaniem samochodu (m.in. w których miejscach do budowy wykorzystano aluminium, jak działa system kontroli trakcji, jak się prowadzi taki samochód). Sprzedawca zapakował ofertę, katalog i wizytówkę w specjalną kopertę z nadrukiem Mitsubishi Pajero, podziękował za wizytę i zainteresowanie ofertą, umówił się na dalszy kontakt telefoniczny i pożegnał się ze mną.

zarejestrowany-uzytkownik

20.10.2008

Placówka

Bielsko-Biała, Bolesława Prusa 10

Nie zgadzam się (32)

Mitsubishi

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Mitsubishi?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Poszukiwałem części zamiennej...
Poszukiwałem części zamiennej do samochodu. Zadzwoniłem do serwisu we Wrocławiu. Pracownik serwisu przywitał się ze mną i szczegółowo wypytał (marka, model, rok produkcji, rodzaj nadwozia). Nie potrafiłem wytłumaczyć czego szukam. Pracownik tak pokierował rozmową, że dogadaliśmy się. Następnie pracownik poprosił o numer VIN samochodu i przedstawił bardzo konkretną ofertę na poszukiwaną część. Ogólnie rozmowa trwała kilkanaście minut, ale skutek dla mnie bardzo pozytywny. Co prawda część bardzo droga, ale na rynku nie ma zamienników. Używanych części nie zwykłem nabywać. Trudno. Sam wybrałem sobie taki samochód.