Koku Sushi

(3.91)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (11 z 12)

Restauracja która kiedyś...
Restauracja która kiedyś była na bardzo wysokim poziomie. Teraz podczas zamówień często pojawiają się pomyłki, lub braki w zamówieniach. Do tego nieświeże ryby, przez które całą rodziną dostaliśmy zatrucia pokarmowego. Przykro, bo kiedyś była to najlepsza restauracja sushi w okolicy.

Zofia Borkowska

17.02.2024

Placówka

Łomża, Bema 21

Nie zgadzam się (0)
Pomimo bardzo długiego...
Pomimo bardzo długiego czasu oczekiwania jest to wyjątkowy lokal. Wystrój wewnątrz jest adekwatny do serwowanego rodzaju jedzenia. Na pierwszy rzut oka widać, że obsługa jest zgrana, dodatkowym atutem jest ich chęć i zapał do pracy. Sushi smaczne, cennik standardowy.

doritos

22.01.2023

Placówka

Warszawa, Skoroszewska 11

Nie zgadzam się (0)
Jedzenie bardzo smaczne,...
Jedzenie bardzo smaczne, w menu wiele opcji wegańskich i wegetariańskich. Obsługa lokalu na wysokim poziomie, kulturalna, czułam się dobrze zaopiekowana. Mimo weekendu, nie trzeba było długo czekać na zamówione dania, co jest wielkim plusem. Wystrój wnętrza nawiązuje do rodzaju podawanej kuchni.

Klient_AHSbA

06.10.2022

Placówka

Poznań, Stanisława Taczaka 17

Nie zgadzam się (0)
Obsługa ciągle uśmiechnięta...
Obsługa ciągle uśmiechnięta i uprzejma, zainteresowana klientem. Lokal nie jest może duży, ale za to klimatyczny, wewnątrz było czysto. Sushi było smaczne, w rozsądnej cenie, menu rozbudowane, a kuchnia patrzy poza schematy; na uwagę zasługują też regularne oferty promocyjne.

Klient_CEKhl

01.08.2022

Placówka

Poznań, Stanisława Taczaka 17

Nie zgadzam się (0)
Sushi - Pyszne...
Sushi - Pyszne i Świeże. Obsługa super. Na minus - ceny - uważam że są jednak trochę za wysokie w porównaniu do konkurencji

Niezweryfikowany Klient_Ar74

22.11.2021

Placówka

Warszawa, Skoroszewska 11

Nie zgadzam się (0)
Zaczynając od początku:...
Zaczynając od początku: wystrój restauracji minimalistyczny, ale przyjemny, w pomieszczeniu czuć mieszaninę zapachu ryżu i sosu sojowego. W sezonie letnim przed restauracją wystawione stoliki. Obsługa reaguje bardzo sprawnie przynosząc menu, by potem w odpowienim czasie przyjąć zamówienie. Czas oczekiwania - jak na sushi standardowy, czyli ok. 30-40 minut. I o ile sushi w smaku jest bardzo dobre, to od początku istnienia restauracji mam wrażenie, że pojawia się jeden problem, mianowicie zbyt luźno zwinięte rolki sushi. O ile przy małej ilości dodatków trzyma się świetnie, to przy większej (3-5) kawałki rozlatują się pod pałeczkami, co utrudnia odpowiednie ich podniesienie pałeczkami. Poza tym herbaty i desery pyszne. Mimo tej jednej opisanej wady, i tak chętnie wracam do tego miejsca.

Niezweryfikowany Klient_1JE6

16.07.2021

Placówka

Świdnica, ul. Rynek 38

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłam zestaw sushi...
Zamówiłam zestaw sushi w placówce w Łodzi. Zamówienie złożone o godzinie 15:30, racja w Sylwestra. Obietnica, iż do 17 będzie dostarczone do mnie. Jest godzina 23:30 niestety do tej pory nie otrzymałam zamówienia, brak jakiegokolwiek kontaktu z restauracją. Dodzwonić się nie da, ciągle włącza się poczta. Na ubereats status zamówienia, zakończone. A ja w Sylwestra nie mam ani zestawu, ani też żadnej informacji, pieniądze z karty zostały pobrane. Dodatkowo napisałam na facebooku informację z zapytaniem - otrzymałam informację, iż ilość zamówień jest duża i mnie przepraszają - tylko co mi po przeprosinach..... Nie polecam

Niezweryfikowany Klient_21bH

01.01.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niegdyś nie przepadałam...
Niegdyś nie przepadałam za potrawami kuchni japońskiej, aż do momentu wejścia do tego lokalu :) Sushi jest przepyszne! Mimo nasycenia, człowiek ma ochotę zjeść więcej i więcej. Lokal jest dosyć duży, ma fajny klimat, ceny nie są wygórowane. Fajne miejsce na spędzenie czasu z przyjaciółmi.

Klient_tTCD

22.04.2020

Placówka

Kalisz, ul. Główny Rynek 5

Nie zgadzam się (0)
Obsługa jest bardzo...
Obsługa jest bardzo miła i kompleksowa, kelnerzy dbają o klienta (np. pytają "Czy smakowało?"). Jedzenie jest wysokiej jakości i smaku. Wygląd restauracji jest klimatyczny, miejsce jest zadbane i czyste.

Urszula_531

20.07.2019

Placówka

Białystok, ul. Henryka Sienkiewicza 3

Nie zgadzam się (0)
Lokal bardzo ładny...
Lokal bardzo ładny i przytulny. Obsługa młoda, bardzo sympatyczna i uprzejma, uśmiechnięta. Menu bardzo bogate, występuje sporo ciekawych promocji dla studentów lub związanych z konkretnym dniem. Zamówiłem średniej wielkości zestaw oraz zupę dla dziewczyny. O ile zupa podana została bardzo szybko, to na swój zestaw czekałem około 30 minut. Jak później się dowiedziałem, oczekiwano, aż dziewczyna zje zupę i dopiero podadzą zestaw sushi. Z uwagi na tą sytuację lekkie rozczarowanie, wystarczyło przecież zapytać, czy można podać sushi. Stąd 4 mocne gwiazdki, ale na pewno wrócę.

Dawid_588

26.03.2016

Placówka

Legnica, Pocztowa 7

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo mile...
Jestem bardzo mile zaskoczona. W restauracji panuje bardzo miła atmosfera, jedzenie jest znakomite, a obsługa bardzo miła, z profesjonalnym i indywidualnym podejściem do klienta-mnie na przykład uczono jak jeść pałeczkami :) - trudna sztuka, ale do opanowania :) Wystrój lokalu bardzo stonowany i przyjemny. Polecam każdemu, warto zajrzeć choć raz, by spróbować czegoś nowego. Świetny start wróży przyszłość lokalowi.Pozdrawiam całą obsługę i dziękuję za miły wieczór :)

Anna_5038

05.12.2014

Placówka

Legnica, Pocztowa 7

Nie zgadzam się (0)

Koku Sushi

Dane firmy

Legnica

Legnica, Pocztowa 7

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Koku Sushi?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Restauracja która kiedyś...
Restauracja która kiedyś była na bardzo wysokim poziomie. Teraz podczas zamówień często pojawiają się pomyłki, lub braki w zamówieniach. Do tego nieświeże ryby, przez które całą rodziną dostaliśmy zatrucia pokarmowego. Przykro, bo kiedyś była to najlepsza restauracja sushi w okolicy.