BludShop

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Towar świetnej jakości....
Towar świetnej jakości. Obsługa na najwyższym poziomie. Sytuacja pierwsza - zamawiam produkty, które po wpisaniu kodu rabatowego mają być 50% tańsze. Patrzę, że coś jest nie tak - ceny niektórych produktów nie obniżyły się o 50 tylko o np 30%. Telefon do firmy z prośbą o wyjaśnienie - reakcja obsługi? Przeprosiny, ręczne naliczenie rabatu i wysłanie emaila z potwierdzeniem zmiany kwoty do przelewu. Druga sytuacja - koszulka przyszła z wadą mechaniczną niewidoczną na pierwszy rzut oka. Zrobiłem zdjęcia i wysłałem im na email. Reakcja szybka - wysyłka kuriera po koszulkę na ICH koszt. Zwrot gotówki na moje konto. Wysłanie kurierem ksera dowodu zakupu (dla mnie) na ich koszt.Pełen profesjonalizm w obsłudze klienta. Polecam wszystkim tym, którzy obawiają się zakupów w sklepach internetowych :)

Damian_645

01.10.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Sklep czysty i...
Sklep czysty i schludny. Bogaty asortyment, dobrze wyeksponowany na półkach. Przesympatyczna obsługa. Potrafią dobrze doradzić klientowi. Zdecydowanie polecam i pewnie jeszcze nie raz będąc przejazdem wstąpię tam na zakupy :)

Damian_645

01.10.2015

Placówka

Łódź, Struga 2

Nie zgadzam się (0)

BludShop

Dane firmy

Łódź

Łódź, Struga2

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż BludShop?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Towar świetnej jakości....
Towar świetnej jakości. Obsługa na najwyższym poziomie. Sytuacja pierwsza - zamawiam produkty, które po wpisaniu kodu rabatowego mają być 50% tańsze. Patrzę, że coś jest nie tak - ceny niektórych produktów nie obniżyły się o 50 tylko o np 30%. Telefon do firmy z prośbą o wyjaśnienie - reakcja obsługi? Przeprosiny, ręczne naliczenie rabatu i wysłanie emaila z potwierdzeniem zmiany kwoty do przelewu. Druga sytuacja - koszulka przyszła z wadą mechaniczną niewidoczną na pierwszy rzut oka. Zrobiłem zdjęcia i wysłałem im na email. Reakcja szybka - wysyłka kuriera po koszulkę na ICH koszt. Zwrot gotówki na moje konto. Wysłanie kurierem ksera dowodu zakupu (dla mnie) na ich koszt.Pełen profesjonalizm w obsłudze klienta. Polecam wszystkim tym, którzy obawiają się zakupów w sklepach internetowych :)