Jutrzenka Medical SPA Wieniec Zdrój

(2.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Do hotelu przybyłyśmy...
Do hotelu przybyłyśmy 9.06.2017 o godzinie 17.00 posiadałyśmy rezerwację na apartament 5 osobowy oraz pokój 3 osobowy. Na miejscu po dwu godzinnym meldowaniu się w recepcji okazało się że dwie osoby nie mają gdzie spać. Po próbie wyjaśnienia zamiast apartamentu który miałyśmy zamówiony otrzymałyśmy trzy zwykłe pokoje. Obsługa hotelu sprzedała nam coś co w ogóle nie istnieje. Prosiłyśmy obsługę hotelu by ustosunkowała się do zaistniałej sytuacji, dzień przed wyjazdem po naszych ponagleniach pani menażer nie próbowała nam niczego wyjaśnić wręcz przeciwnie za zaistniałą sytuację obwiniła nas. Dopiero potwierdzenie w mailu nieco otworzyło oczy kierownictwu hotelu. Dodam jeszcze iż na ostatnim śniadaniu po znalezieniu robaka w pieczywie również nikt nie zareagował jak dla mnie porażka na całej linii.

Magdalena_3694

23.06.2017

Placówka

Wieniec-Zdrój, Brzozowa 1

Nie zgadzam się (0)
Byliśmy tu po...
Byliśmy tu po raz trzeci. Tym razem zaskoczyła nas chłodna woda w jacuzzi, wyłączanie urządzeń kilkanaście minut przed 21-szą. Długo oczekuje się również na przyjęcie do obiektu, nikt nie zwraca uwagi na życzenia zgłaszane podczas rezerwacji pokoju. Mając na przykład życzenia odnośnie lokalizacji pokoju lepiej zadzwonić wcześniej przed przyjazdem i upewnić się, czy ktoś to w ogóle przeczytał. Recepcjonistki starają się być miłe, ale widać na ich twarzach zmęczenie. Wyżywienie było bardzo dobre

Zdzisław_27

07.11.2016

Placówka

Wieniec-Zdrój, Brzozowa 1

Nie zgadzam się (0)

Jutrzenka Medical SPA Wieniec Zdrój

Dane firmy

Wieniec-Zdrój

Wieniec-Zdrój, Brzozowa1

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Jutrzenka Medical SPA Wieniec Zdrój?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Do hotelu przybyłyśmy...
Do hotelu przybyłyśmy 9.06.2017 o godzinie 17.00 posiadałyśmy rezerwację na apartament 5 osobowy oraz pokój 3 osobowy. Na miejscu po dwu godzinnym meldowaniu się w recepcji okazało się że dwie osoby nie mają gdzie spać. Po próbie wyjaśnienia zamiast apartamentu który miałyśmy zamówiony otrzymałyśmy trzy zwykłe pokoje. Obsługa hotelu sprzedała nam coś co w ogóle nie istnieje. Prosiłyśmy obsługę hotelu by ustosunkowała się do zaistniałej sytuacji, dzień przed wyjazdem po naszych ponagleniach pani menażer nie próbowała nam niczego wyjaśnić wręcz przeciwnie za zaistniałą sytuację obwiniła nas. Dopiero potwierdzenie w mailu nieco otworzyło oczy kierownictwu hotelu. Dodam jeszcze iż na ostatnim śniadaniu po znalezieniu robaka w pieczywie również nikt nie zareagował jak dla mnie porażka na całej linii.