Do LM z mężem wybralismy się w konkretnym celu, zainteresował nas system ELFA do zabudowy garderoby. Za wejściem na salę zoragnizowano kącik promocyjny, gdzie zaprezentowano przykładowe rozwiązania zastosowania tego systemu domu- świetny pomysł, bo od razu mozna zobaczyć jak wygląda po złożeniu. Nie było cen, wiec poprosiłam o pomoc przechodzącego pracownika. Mężczyzna mimo, iż był zajęty czymś innym od razu zaprosił nas z sobą, doszliśmy do działu, gdzie był dostępny cały asortyment systemu alfa, dodatkowo Pan wyjaśnił na czym on polega, że spokojnie sami poradzimy sobie z montażem w domu, przybliżył cene całości, zachwalał towar i podał przykłady zadowolonych klientów, przez co był bardziej wiarygodny. Rozmowa przebiegała w miłej atmosferze, Pan zachęcił nas do rozrysowania projektu w domu z wymiarami, przekazał ulotki i zaprosił do ponownego odwiedzenia sklepu, oferując swoją pomoc przy skompletowaniu całości systemu jak już bedziemy zdecydowani.
W sklepach Leroy Merlin można zaopatrzyć się w produkty służące do budowy i remontu. Firma powstała we Francji w 1923 roku, natomiast w Polsce pierwszy sklep otwarto w 1996 roku w Piasecznie pod Warszawą. Obecnie w Polsce znajduje się 66 sklepów tej marki. Firma ułatwia klientom realizację swoich marzeń z dziedziny domów i ogrodów. Zakupów można także dokonywać przez sklep internetowy, w którego asortymencie znajduje się ponad 63 tys. produktów.
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Przy zakupie szafek w Leroy Merlin poinformowano mnie, że mogę je zwrócić bezterminowo. Gdy przyszedł moment, kiedy byłam zmuszona zwrócić część zamówienia, osoba przyjmująca zwrot dodała kilka warunków, według których zwrot miał być teraz już niemożliwy. Pracownik z drugiego stanowiska potwierdził jednak, że my te warunki spełniamy i zwrot może zostać zaakceptowany. Dostaliśmy zwrot, ale to, co mi się nie spodobało, to brak jednolitego podejścia pracowników do zasad zwrotów. Gdyby pracownik ze stanowiska obok był chociażby na przerwie, kiedy byliśmy obslugiwani, to mozliwe, ze zwrot nie zostałby przyjęty. Taka niespójność jest niedopuszczalna, kiedy w grę wchodzi kilka tysięcy złotych.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.