Eurokos

(1.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 4)

Poziom obsługi klienta...
Poziom obsługi klienta niestety bardzo niski. Trzy tygodnie czekałam na swoją przesyłkę i dopiero gdy tam zadzwoniłam, to okazało się że towaru nie ma na stanie. Dlaczego ta informacja nie została mi przekazana wcześniej? Dopiero musiałam tam sama zadzwonić żeby się tego dowiedzieć i wtedy dopiero dostać zwrot pieniędzy. I jeszcze sama rozmowa telefoniczna też nie była zbyt profesjonalna - zadzwoniłam tam i pani powiedziała, że dowie się informacji na temat mojego zamówienia i za chwilę do mnie oddzwoni. Oczywiście nie oddzwoniła, a gdy ja tam zadzwoniłam po 20 minutach, okazało się że już wyszła z pracy. Po co tak okłamywać klienta?

Niezweryfikowany Klient_Wyky

28.02.2019

Placówka

Poznań, 27 grudnia

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłam hurtownię kosmetyczną,...
Odwiedziłam hurtownię kosmetyczną, znajdującą się praktycznie w centrum Poznania, celem zakupienia primer'a do paznokci. Na stronie internetowej hurtowni była dostępność produktu z kilku firm i cenami. po wejściu do sklepu na moje słowa "Dzień Dobry" nie utrzymałam odpowiedzi tylko udąsaną minę pani sprzedawczyni. Kobieta zapytana o produkt odpowiedziała krótkim "nie ma", a na moje dalsze słowa i pytania - "kiedy będzie?", "nie ma teraz czy w ogóle?", "na państwa stronie internetowej jest dostępność" ponownie otrzymałam wrogie "nie ma"!!!Zależało mi na nabyciu produktu, ale niestety mimo pytań nie otrzymałam odpowiedzi tylko trzykrotne: "nie ma".Poczułam się w sklepie jak wróg i odniosłam wrażenie, iż zostałam odebrana jako osoba, która "znów przychodzi i coś chce"!!! Na pewno tam nie wrócę ani nie polecę hurtowni nikomu.

zalogowany_użytkownik

27.07.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (2)
Sklep bogato wyposażony...
Sklep bogato wyposażony w różnego rodzaju kosmetyki do pielęgnacji włosów, skóry całego ciała oraz paznokci. Błądzący po całej powierzchni sklepu klient musi sam prosić kogoś z obsługi do pomocy\, ponieważ nikt sam z siebie nie podejdzie i nie zainteresuje się zagubionym klientem... Pani "kasjerka" dość zamaszysta (rzucająca fakturami i pieniążkami) i raczej nieprzyjemna, sucha transakcja: "Witam. Do zapłaty <...> Dziękuję. Do widzenia." bez uśmiechu i jakiegokolwiek cienia życzliwości-niestety. Brak katalogów produktów dla klienta do zapoznania się z ofertą w spokoju domowego zacisza- owszem można zapoznać się z ulotkami lecz tylko na miejscu...

Natalia_625

03.08.2011

Placówka

Słupsk, Poznańska

Nie zgadzam się (3)
Eurokos to firma...
Eurokos to firma zajmująca się sprzedażą hurtową oraz detaliczną produktów fryzjerskich. Lokal znajduje się w bramie kamienicy, na podwórku dokładnie. Od środka prezentuje się bardzo dobrze. Widać że posiada bardzo szeroki asortyment. Dokonując zakupu dość nietypowej rzeczy, osoba mnie obsługująca sprzedała mi zupełnie coś innego niż chciałem, twierdząc że to jest właśnie ten produkt. Po ok. 2 godzinach pojawiłem się ponownie w sklepie i zwróciłem towar. Pani który przyjmowała zwrot nie była za bardzo uprzejma wobec Mnie, po mimo że sama wprowadziła w błąd. Proszę więc uważać na to co się kupuje w tym sklepie fryzjerskim.

SS

16.02.2010

Placówka

Poznań, 27 grudnia

Nie zgadzam się (24)

Eurokos

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Eurokos?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Poziom obsługi klienta...
Poziom obsługi klienta niestety bardzo niski. Trzy tygodnie czekałam na swoją przesyłkę i dopiero gdy tam zadzwoniłam, to okazało się że towaru nie ma na stanie. Dlaczego ta informacja nie została mi przekazana wcześniej? Dopiero musiałam tam sama zadzwonić żeby się tego dowiedzieć i wtedy dopiero dostać zwrot pieniędzy. I jeszcze sama rozmowa telefoniczna też nie była zbyt profesjonalna - zadzwoniłam tam i pani powiedziała, że dowie się informacji na temat mojego zamówienia i za chwilę do mnie oddzwoni. Oczywiście nie oddzwoniła, a gdy ja tam zadzwoniłam po 20 minutach, okazało się że już wyszła z pracy. Po co tak okłamywać klienta?