Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

(2.89)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 7)

To jedno z...
To jedno z niewielu miejsc, gdzie mimo swojego na siłę pozytywnego nastawienia i taktu potraktowano mnie jak nic niewartego człowieka. Sama zorganizowałam sobie miejsce stażu, świeżo po studiach, miałam tylko dopełnić formalności. Cierpliwie czekałam, nie raz do kilku godz., z numerkiem w kolejce. Za każdym razem panie z działu staży dawały mi odczuć, co myślą o ludziach korzystających z usług pup, a to jakimiś komentarzami pod nosem, złośliwymi odpowiedziami na pytania, albo ich brakiem. Wiecznie wzdychające, nic nie można załatwić drogą elektroniczną czy przez telefon. Miałam odczucie, że są tam po to, by człowiekowi utrudnić, a nie pomóc. W poczekalniach brak miejsc, zaduch, warunki prl-owskie.

zarejestrowany-uzytkownik

26.11.2011

Placówka

Wrocław, Powstańców Śląskich 98

Nie zgadzam się (0)
Miałem okazję dość...
Miałem okazję dość dużo razy odwiedzać to miejsce w sprawie obsługi jako osoba bezrobotna i dotąd moja ocena była na poziomie dostatecznym +, tj. wygląd pomieszczeń mimo dużego przemiału interesantów jest bardzo dobry i miło się załatwia sprawy ale mnie przynajmniej w kwestii znalezienia pracy zbyt nie pomogli. Moja ocena jednak za całokształt mocno się zmieniła na plus po kontaktach z osobami odpowiedzialnymi za obsługę wniosków o dotację na rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej. Miła atmosfera, chęć pomocy i ogólne nastawienie do interesanta bardzo pozytywnie oceniam. Wiele osób uważa, że dotacji nie da się niemal dostać. Ja jednak uważam, że jeśli słucha się rad urzędników, a zwłaszcza Pai z pok 304 i przyłoży się odrobinę to uda się.

neo_2

19.11.2011

Placówka

Wrocław, Gliniana 20-22

Nie zgadzam się (6)
Wczoraj postanowiłam wybrać...
Wczoraj postanowiłam wybrać się do Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu na ulicy Powstańców Śląskich. Chciałam uzyskać informację na parę pytań. Udałam się więc do punktu informacji, który mieści się na dole Urzędu. Pani, która siedziała za biurkiem wyglądała dosyć schludnie, jednak jej zachowanie się wobec mnie pozostawiało wiele do życzenia. Była niemiła, ale udzieliła mi odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Po tym postanowiłam przejść się po Urzędzie. Ludzi było bardzo dużo (przy rejestracji). Na wyższych piętrach już trochę mniej. Po drodze mijałam pracowników, których miny były bardzo posępne. Wyjątek stanowiły stażystki, które chętnie pomagały osobom będącym po raz pierwszy w Urzędzie.

zarejestrowany-uzytkownik

19.01.2011

Placówka

Wrocław, Powstańców Śląskich 98

Nie zgadzam się (0)
Niedawno miałam okazję...
Niedawno miałam okazję skorzystać z porady doradcy zawodowego z Wrocławskiego Urzędu Pracy. Przyznaję, że już dawno nie zmarnowałam w tak nieproduktywny sposób czasu. Po pierwsze zostałam umówiona na godzinę 12, ale przyjęto mnie dopiero 20 minut później. Pan doradca poprosił mnie do pokoju i przez kolejne 15 minut wprowadzał jeszcze dane poprzedniego klienta. Więc już pół godziny zmarnowane na czekaniu. Następnie rozpoczęliśmy rozmowę na temat wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Pan doradca mnie wysłuchał, wszystko sobie ponotował i zaczął doradzać. Powiedział, że niestety on nie jest w stanie mi poradzić jak mam sobie szukać pracy w mojej branży. To jest jakaś paranoja, żeby doradca zawodowy nie miał pojęcia o tym w jaki sposób pokierować karierą. Nie wiem gdzie kształcą doradców, którzy biotechnologom oferują możliwości pracy w call center :) kompletny brak kompetencji.

MałyGekon

01.11.2010

Placówka

Wrocław, Gliniana 20-22

Nie zgadzam się (1)
Generalnie oceniając funkcjonowanie...
Generalnie oceniając funkcjonowanie urzędu, należy postawić notę pozytywną, choć z zastrzeżeniem, iż odnosi się ona do osiągniętego efektu wobec trudnych warunków funkcjonowania. Urząd Pracy we Wrocławiu jest bowiem miejscem architektonicznie skandalicznie nieprzystosowanym do spełnianej funkcji, na co jego pracownicy czy nawet kierownictwo wpływu zapewne nie mają, stąd nie może to ważyć na ocenie ich pracy. Drugą okolicznością, na którą wpływu nie mają, jest liczba interesantów pojawiających się w tej instytucji. Generuje ona potwornie długi czas oczekiwania na kontakt z pracownikiem urzędu, nawet wówczas, gdy załatwiana sprawa (np. wpis do ewidencji przed rejestracją w urzędzie) trwa nie więcej niż 5 minut. Ja czekałem trzy godziny. Natomiast bardzo pozytywnie należy w tej sytuacji ocenić następujące rzeczy: * profesjonalizm, życzliwość i zaangażowanie personelu - tu nie ma absolutnie nic do zarzucenia, wszyscy pracownicy, z którymi się zetknąłem byli bardzo dobrze przygotowani do pracy, pełni gorliwości oraz bardzo kulturalni, sympatyczni i cierpliwi; to ogromny atut, bo klienci urzędów pracy, to w dużej części tzw. "trudni klienci". ** system obsługi - przyjęty został chyba najbardziej skuteczny, najbardziej sprawiedliwy i zarazem najtańszy system obsługi, oparty na numerkach pobieranych przez klientów z automatu i generujących kolejność oczekiwania. Numerki są zaopatrzone w pesel klienta (własnoręcznie wstukiwany), dzięki czemu zminimalizowano zjawisko żerowania na bezrobotnych przez rozmaitych cwaniaków "załatwiających" miejsce w kolejce. Karteczka z numerem zawiera też godzinę wydruku i liczbę osób oczekujących. Pewnym mankamentem jest brak informacji o orientacyjnym czasie oczekiwania, a przecież pracownicy urzędu, na podstawie własnych doświadczeń mogliby śmiało ten czas szacunkowo określić. Zredukowałoby to liczbę pytań "a jak to długo potrwa" i pozwoliłoby od razu mniejszyć tłok w za ciasnej poczekalni. Klienci wiedząc, że poczekają dwie lub trzy godziny, opuściliby w większości budynek urzędu, by załatwić w międzyczasie jakieś inne sprawy. Nie mając tej informacji, powiększają zamieszanie, próbując się zorientować w sytuacji, klucząc po poczekalni i klatce schodowej i pytając wszystkich o czas oczekiwania. *** Informacja wewnętrzna bardzo dobrze rozmieszczona. Nie ma problemu z uzyskaniem pełni informacji bez konieczności pytania informacji. **** BEzpieczeństwo. Budynek urzędu regularnie jest patrolowany przez dwóch ochroniarzy (mundurowego i cywila), którzy nie poprzestają na dozorowaniu poczekalni, schodów i korytarzy, ale wchodzą również do pomieszczeń, w których obsługiwani są klienci. To nie tylko buduje poczucie bezpieczeństwa, ale studzi ewentualne emocje zbyt zniecierpliwionych oczekujących. Generalnie ocena bardzo pozytywna. Na koniec uwaga nie tyle krytyczna, co spostrzeżenie, jak dobre chęci i intencje rozmijają się nieraz z efektami. W kilku miejscach w urzędzie zauważyłem bardzo uprzejmą informację, że urzędnicy wdrażają nowy program do obsługi klientów, wobec czego... obsługa ta może trwać nieco wolniej. Rozumiem szczytny cel, jakim było ostrzeżenie klienta, że musi się liczyć z nieco niższym tempem obsługi. Miało być budowanie wizerunku za pomocą opiekuńczej informacji, a wyszło niestety dość kabaretowo, bo klienci masowo się z tych kartek śmiali, że oto urząd się informatyzuje, by pracować wolniej. Ale to uwaga tylko na marginesie - ku przemyśleniu treści takiej informacji na przyszłość. Generalnie - ocena bardzo dobra.

vvaran

17.02.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (25)

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Słabo.
Słabo.