Apteka DOZ Dbam o Zdrowie

(4.58)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2028)

Pokaż wszystkie opinie

Apteka Dbam o...
Apteka Dbam o Zdrowie to apteka dla każdego.Miła obsługa.Szukałam dobrych i tanich tabletek na odchudzanie wtedy pani tam pracująca zaczęła wyrażać swoją opinie o wszystkich zainteresowanych mnie tabletkach.Duży wybór towaru.Możliwość wyboru produktu jak w sklepie samoobsługowym z koszykami.Ceny na większość towarów o wiele niższe niż w aptece u mnie w mieście.

zarejestrowany-uzytkownik

16.09.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Apteka DOZ Dbam o Zdrowie

Apteki Dbam o Zdrowie należą do spółki DOZ S.A. Na rynku jest ponad 1 000 placówek pod nazwą marki, część z nich jest prowadzona na zasadach franczyzy. Misją firmy jest opieka nad pacjentem w myśl idei „Pacjent w centrum uwagi”. Oprócz zakupów w aptekach stacjonarnych można także skorzystać z usług sklepu internetowego. Po dokonaniu zamówienia produkty dostarczane są do wybranej apteki, co zapewnia kontrolę farmaceutyczną podczas zakupów.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Apteka DOZ Dbam o Zdrowie?

Ktoś 1 dzień temu dodał opinię na temat tej firmy

Obsługa klienta w...
Obsługa klienta w tej aptece cechuje się wysokim poziomem profesjonalizmu. Farmaceuci są uprzejmi, kompetentni i wykazują gotowość do udzielania rzetelnych informacji oraz fachowej pomocy. Zawsze chętnie doradzają, zadają trafne pytania i aktywnie angażują się w rozwiązanie przedstawionych problemów zdrowotnych. Na uwagę zasługuje również dobre wyposażenie apteki – dostępność szerokiego asortymentu leków, suplementów oraz produktów specjalistycznych jest zdecydowanie powyżej standardu. Dzięki temu klienci mogą zazwyczaj załatwić wszystkie sprawy w jednym miejscu, bez konieczności wizyt w innych placówkach. Jedyną kwestią wymagającą poprawy pozostaje organizacja obsługi przy kasach – często dostępne jest tylko jedno stanowisko, co w godzinach szczytu prowadzi do tworzenia się kolejek. Pomimo tej niedogodności, poziom merytoryczny i kultura obsługi pozostają na bardzo dobrym poziomie.
Zgadzasz się?