Burger King

(3.68)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 682)

Pokaż wszystkie opinie

Dość głodny postanowiłem...
Dość głodny postanowiłem zjeść coś na szybko i wybrałem się do Burger Kinga w centrum handlowym Kaskada. Okazało się, że nie ma akurat zbyt dużej kolejki więc szybko się ustawiłem przy ladzie i już po chwili byłem obsługiwany. Personel był bardzo sympatyczny, często się uśmiechał, polecił mi kilka pozycji z menu krótko je opisując, co znacznie ułatwiło mi dokonanie wyboru, ponieważ oferta Burger King wydawała mi się bardzo bogata i trudno było mi pojąć decyzję. Ceny zestawów kształtowały się na bardzo zbliżonym do konkurencji poziomie, jednak uważam, że porcje są tu znacznie większe. Czas oczekiwania był zdecydowanie krótszy niż założyłem. Zamówione danie bardzo mi smakowało i byłem po nim naprawdę najedzony.

Marlon

16.12.2011

Placówka

Szczecin, Niepodległości 26

Nie zgadzam się (0)

Burger King

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Burger King?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Burger King, Czechowice-Dziedzice 1....
Burger King, Czechowice-Dziedzice 1. Czystość lokalu: 3/5 Widoczne zabrudzenia na podłodze i stolikach, szczególnie w godzinach obiadowych; kosze na śmieci przepełnione. 2. Obsługa klienta: 3/5 Pracownik uprzejmy, ale nie zaproponował dodatków ani nie przywitał klienta; komunikacja dość mechaniczna. 3. Czas realizacji zamówienia: 4/5 Czas oczekiwania poprawny (ok. 5 minut), jednak brak informacji o przewidywanym czasie wydania. 4. Jakość produktu: 3/5 Burger letni, frytki miękkie i przeciągnięte; prezentacja produktu niedbała. 5. Wygląd personelu: 4/5 Uniformy czyste, ale jeden z pracowników miał nieestetycznie założoną czapkę. 6. Atmosfera w lokalu: 3/5 Hałas i głośna muzyka utrudniały komfortowe spożycie posiłku; brak przyjaznej atmosfery. Podsumowanie: Lokal wymaga poprawy w zakresie czystości, jakości serwowanych produktów oraz większego zaangażowania obsługi w kontakt z klientem. Obecne standardy odbiegają od oczekiwań sieci Burger King.