Jedzenie nawet jak na fastfooda mocno średnie i nieświeże. Odkąd dostałam zatrucia pokarmowego po jednym małym burgerze, więcej się nie pojawiam...
@kinss2.7.0.9@gmail.com
Burger King, Czechowice-Dziedzice
1. Czystość lokalu: 3/5
Widoczne zabrudzenia na podłodze i stolikach, szczególnie w godzinach obiadowych; kosze na śmieci przepełnione.
2. Obsługa klienta: 3/5
Pracownik uprzejmy, ale nie zaproponował dodatków ani nie przywitał klienta; komunikacja dość mechaniczna.
3. Czas realizacji zamówienia: 4/5
Czas oczekiwania poprawny (ok. 5 minut), jednak brak informacji o przewidywanym czasie wydania.
4. Jakość produktu: 3/5
Burger letni, frytki miękkie i przeciągnięte; prezentacja produktu niedbała.
5. Wygląd personelu: 4/5
Uniformy czyste, ale jeden z pracowników miał nieestetycznie założoną czapkę.
6. Atmosfera w lokalu: 3/5
Hałas i głośna muzyka utrudniały komfortowe spożycie posiłku; brak przyjaznej atmosfery.
Podsumowanie:
Lokal wymaga poprawy w zakresie czystości, jakości serwowanych produktów oraz większego zaangażowania obsługi w kontakt z klientem. Obecne standardy odbiegają od oczekiwań sieci Burger King.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.