Freshpoint

(4.59)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 18)

Pokaż wszystkie opinie

W poniedziałek przed...
W poniedziałek przed pracą wstąpiłam do Freshpointa w Wola Parku po kanapkę, gdyż nie zdążyłam zjeść obiadu. Po zapoznaniu się z menu Pan z obsługi przywitał mnie i zapytał co zamawiam. Był bardzo schludnie ubrany, miał rękawiczki co świadczy o estetyce pracy. Poprosiłam kanapkę na ciemnym pieczywie a Pan polecił mi sosy do wybranej kanapki, był bardzo miły i uśmiechnięty. Po przyjęciu zamówienia zaprosił mnie do kasy, a tam czekała już na mnie Pani, żebym mogła zapłacić. Po przywitaniu mnie zapytała czy zamawiam jakiś napój do kanapki. Zaoferowała świeże soki z owoców. W między czasie Pan kończył przyrządzać moje zamówienie. Zapłaciłam, dostałam zapakowane w papierową torbę wraz z serwetką. I z uśmiechem podziękowano mi i pożegnano. Taka obsługa jest na medal! Często kupuję tam kanapki, bo wiem że są świeże, zawsze mogę sobie wybrać składniki, lub zamówić w zestawie. Polecam freshpointa!

magda.lena

28.09.2011

Placówka

Warszawa, Górczewska 124

Nie zgadzam się (4)

Freshpoint

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Freshpoint?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?