Monari

(3.56)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (9 z 15)

Obsługa doradza, odpowiada...
Obsługa doradza, odpowiada na pytania. Towar starannie poukładany, dobrej jakości, ładny. Ceny w miarę przystępne.

Klient_mthG

02.05.2019

Placówka

Gdańsk, ul. al. Grunwaldzka

Nie zgadzam się (0)
Pozytywnie, polecam zakupy...
Pozytywnie, polecam zakupy w tym sklepie :)

Anna_6069

22.03.2018

Placówka

Słupsk, Galeria Słupska

Nie zgadzam się (0)
Sklep zatowarowany dobrze...
Sklep zatowarowany dobrze ,wszędzie czysto,podłogi lśniące .Minusem jest personel który nie jest zainteresowany klientem.Przechodząc kilka razy koło towaru oglądałem go,i nikt nie zainteresował się ,nie doradził pomimo braku klientów .

Dariusz_830

08.01.2018

Placówka

Bydgoszcz, Fordońska 141

Nie zgadzam się (0)
Sklep bardzo przejrzyście...
Sklep bardzo przejrzyście zagospodarowany . Ubrania rozwieszone w ekspozycji kolorystycznej . Obsługa młody zespół , niestety nie zawsze zainteresowany klientem . Byłam kilkakrotnie klientem tego sklepu i zauważyłam, że obsługa zależy od wyglądu potencjalnego klienta .

Ewelina_1247

31.08.2014

Placówka

Słupsk, Galeria Słupska

Nie zgadzam się (0)
Szukałam dobrego eyelinera,...
Szukałam dobrego eyelinera, ponieważ mam bardzo wrażliwe oczy, a do tego nasiloną w tym okresie alergię. Pracownik wspaniale mi doradził, do tego otrzymałam również próbki perfum, z pewnością nie raz jeszcze wrócę na zakupy do tej drogerii.

Justyna_47

29.06.2013

Placówka

Słupsk, Galeria Słupska

Nie zgadzam się (0)
W ostatnim czasie...
W ostatnim czasie zakupiłem perfumy dla mojej żony ( nie podam nazwy by nie robić reklamy ) perfumy kupiłem po konsultacji z personelem który był bardzo miły i otwarty za co dziękuję bardzo pozdrawiam

Mariusz_847

31.05.2013

Placówka

Słupsk, Galeria Słupska

Nie zgadzam się (0)
Monnari to kolekcje...
Monnari to kolekcje odzieży kierowane do kobiet po 30 roku życia, preferujących klasykę.Sklep czysty i przestronny, produkty ładnie wyeksponowane, w ofercie m.in płaszcze, kurtki, żakiety, spódnice, spodnie, sukienki, bluzki, kamizelki, dzianiny. Bogata oferta dodatków biżuterii, obuwia, toreb, pasków, szalików, rękawiczek, obsługa uprzejma

Monique_2

15.02.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
Dziś wybrałem się...
Dziś wybrałem się z mamą do galerii w Ostrowcu, na zakupy i przy okazji odwierdziliśmy ulubiony sklep mamy. Z wielu sklepów odzieżowych najlepszą jakość produktów jest właśnie w sklepie Monari. Panie które tam pracowały wykazywały duże zainteresowanie klientem, miały czas, aby doradzić i nie robiły problemu, gdy mama przymierzała kilka bluzek. Oprócz profesjonalnej obsługi wnętrze sklepu było bardzo zadbane i czyste. Ubrania wisiały poukładane, wszystko bardzo przejrzyste. Po podejściu do kasy pani poprosiła o kartę stałego klienta, po czym okazało się ze mama dzis zapomniała jej wziąść. Pani przy kasie weszła do komputera i odnalazła klienta dokonując w ten sposob rabatu. Bardzo polecam zakupy w tym sklepie. Oczywiście jest jeden minus - wysokie ceny dla przeciętnego klienta, ale warto, gdyż ubrania gatunkowo są bardzo dobre.

naitsyrk

04.11.2010

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, Mickiewicza 30

Nie zgadzam się (1)
Wybrałam się z...
Wybrałam się z 19-letnią córką na zakupy do sklepu "Monari" mieszczącej się w galerii słupskiej. Chciałam wyrazić swoją dezaprobatę apropo obsługi w sklepie w tym'. Jest to sklep luksusowy, o wysokiej jakości produktach drogeryjnych i perfumeryjnych , jednak jak sie okazuje obsługa nie dla wszystkich stwarza atmosferę sprzyjającą nabywaniu produktów.Ponieważ używamy z córką różnych kosmetyków więc już od wejścia ,każda z nas poszła w inną stronę.Obserwowałam córkę z daleka bo już wcześniej opowiadała o tym jak jest w tym sklepie. Mianowicie stwarza ona wrażenie jakoby młode osoby nie należą do grupy ludzi, którzy nabędą cokolwiek w owym sklepie, dlatego nie trzeba okazywać im żadnego zainteresownia, w przeciwieństwie do obecnej tam ochrony, która podąża krok w krok za młodym ''nabywcą'' przez co córka miała poczucie, iż jeste intruzem(złodziejem) a nie klientem. Ze względu na jej wiek nie uzyskała oczekiwanej pomocy w zapoznaniu się z wyberanymi przez nią produktami ani poszukiwanymi, co de facto sprawilo, ze zniecheciłam się do odwiedzin w tym sklepie i nabywania kiedykolwiek i jakichkolwiek produktów.Jeśli chodzi o osoby starsze to obsługa nie ma dostatecznej wiedzy produktowej.Pytając o produkty naturalne ,musiałam sama czytać wszystkie etykiety żeby taki produkt znależć.

Beata_390

23.03.2010

Placówka

Słupsk, Galeria Słupska

Nie zgadzam się (27)

Monari

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Monari?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Obsługa doradza, odpowiada...
Obsługa doradza, odpowiada na pytania. Towar starannie poukładany, dobrej jakości, ładny. Ceny w miarę przystępne.