Danuta Łubowicz Europejskie Szlaki

(1.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Pierwotne zapewnienia, obietnice...
Pierwotne zapewnienia, obietnice i plany pani Danuty były naprawdę obiecujące i zdobyła moje zaufanie. Jednak gdy przyszło do realizacji, zaczęła unikać kontaktu, a każda prośba o informację aby wyjaśniła mi sytuację, dlaczego plan nie jest realizowany, kończyła się albo zbywaniem i brakiem kontaktu, albo zarzucaniem mi natręctwa podczas gdy ja chciałem jedynie dowiedzieć się na czym stoimy i czy mam wobec tego planować podróże służbowe z kim innym. Bo nawet jak nie da się zrealizować planu, to warto być odpowiedzialnym i zawsze można klienta przeprosić i poinformować o tym kulturalnie, proponując inne rozwiązania, zamiast stwarzać traumy w relacjach. Dlatego nie polecam jej usług, bo dla mnie to traumatyczne przeżycie i nawet w podróżach służbowych wolę planować podróże kupować bilety i rezerwacje samodzielnie.

niezalogowany-uzytkownik

07.12.2023

Placówka

Wrocław, JEDNOŚCI NARODOWEJ 147/8

Nie zgadzam się (0)

Danuta Łubowicz Europejskie Szlaki

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Danuta Łubowicz Europejskie Szlaki?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Pierwotne zapewnienia, obietnice...
Pierwotne zapewnienia, obietnice i plany pani Danuty były naprawdę obiecujące i zdobyła moje zaufanie. Jednak gdy przyszło do realizacji, zaczęła unikać kontaktu, a każda prośba o informację aby wyjaśniła mi sytuację, dlaczego plan nie jest realizowany, kończyła się albo zbywaniem i brakiem kontaktu, albo zarzucaniem mi natręctwa podczas gdy ja chciałem jedynie dowiedzieć się na czym stoimy i czy mam wobec tego planować podróże służbowe z kim innym. Bo nawet jak nie da się zrealizować planu, to warto być odpowiedzialnym i zawsze można klienta przeprosić i poinformować o tym kulturalnie, proponując inne rozwiązania, zamiast stwarzać traumy w relacjach. Dlatego nie polecam jej usług, bo dla mnie to traumatyczne przeżycie i nawet w podróżach służbowych wolę planować podróże kupować bilety i rezerwacje samodzielnie.