El Fuego

(2.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Na podstawie przeprowadzonej...
Na podstawie przeprowadzonej wizyty w restauracji moja ocena wynosi 67% na 100% Porównując restauracje w której przeprowadziłem ocenę do innych restauracji w których bywam Oceniłem wygląd lokalu , jakość obsługi personelu , wygląd i czystość placówki, wygląd kelnera/ki Sposób komunikacji z kelnerem/ką , oraz znajomość kelnerów z kartą Menu Wygląd lokalu - Czystość Sali restauracyjnej jak i strefy około restauracyjnej 90% - Możliwość swobodnego spędzania czasu w intymnej atmosferze – stolik obok stolika 50% - Czystość strefy barowej 80% - Czystość strefy toaletowej dla klienta – brak ręcznika papierowego i płynu do dezynfekcji 70% Jakość obsługi - Kelnerka przywitała werbalnie słowami Dzień dobry zaprosiła do stolika i podała kartę menu 100% - Strój i ubiór kelnerki – schludny zgodny z wytycznymi do wykonywanego stanowiska 100% - Komunikacja z kelnerką – Pani nie do końca przekonana do tego co poleca, nie potrafi polecić czegoś co byłoby smaczne 80% - Znajomość kart menu – brak znajomości podstawowych składników dań 50% - Brak możliwości płacenia kartą za skonsumowane jedzenie – płatność tylko gotówka 50% - Restauracja nieprzygotowana na wydanie reszty nachalne prośby o napiwek 0% Restauracja jako lokal schludna czysta i zadbana , brak możliwości spędzenia czasu w intymnej atmosferze Kelnerzy nie przygotowani z karty menu nie posiadają podstawowej wiedzy na temat składników danych potraw Niestety nie byłem przygotowany na to że w 2024 roku nie mogę w restauracji zapłacić kartą , co pierwsze co przychodzi na myśl próba pozyskania napiwku , sytuacja diametralnie potwierdza przypuszczenia gdy kelnerka mówi że nie ma jak wydać reszty ale informuje że z chęcią przyjmie napiwek.

MaksBlank

23.01.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)

El Fuego

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż El Fuego?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Na podstawie przeprowadzonej...
Na podstawie przeprowadzonej wizyty w restauracji moja ocena wynosi 67% na 100% Porównując restauracje w której przeprowadziłem ocenę do innych restauracji w których bywam Oceniłem wygląd lokalu , jakość obsługi personelu , wygląd i czystość placówki, wygląd kelnera/ki Sposób komunikacji z kelnerem/ką , oraz znajomość kelnerów z kartą Menu Wygląd lokalu - Czystość Sali restauracyjnej jak i strefy około restauracyjnej 90% - Możliwość swobodnego spędzania czasu w intymnej atmosferze – stolik obok stolika 50% - Czystość strefy barowej 80% - Czystość strefy toaletowej dla klienta – brak ręcznika papierowego i płynu do dezynfekcji 70% Jakość obsługi - Kelnerka przywitała werbalnie słowami Dzień dobry zaprosiła do stolika i podała kartę menu 100% - Strój i ubiór kelnerki – schludny zgodny z wytycznymi do wykonywanego stanowiska 100% - Komunikacja z kelnerką – Pani nie do końca przekonana do tego co poleca, nie potrafi polecić czegoś co byłoby smaczne 80% - Znajomość kart menu – brak znajomości podstawowych składników dań 50% - Brak możliwości płacenia kartą za skonsumowane jedzenie – płatność tylko gotówka 50% - Restauracja nieprzygotowana na wydanie reszty nachalne prośby o napiwek 0% Restauracja jako lokal schludna czysta i zadbana , brak możliwości spędzenia czasu w intymnej atmosferze Kelnerzy nie przygotowani z karty menu nie posiadają podstawowej wiedzy na temat składników danych potraw Niestety nie byłem przygotowany na to że w 2024 roku nie mogę w restauracji zapłacić kartą , co pierwsze co przychodzi na myśl próba pozyskania napiwku , sytuacja diametralnie potwierdza przypuszczenia gdy kelnerka mówi że nie ma jak wydać reszty ale informuje że z chęcią przyjmie napiwek.