MetLife

(2.26)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 67)

Pokaż wszystkie opinie

Fatalnie. Pracownicy nie...
Fatalnie. Pracownicy nie są w stanie odpowiedzieć na większość zadawanych pytań odnośnie oferty i produktów. Konsultanci podczas rozmowy zatajają informacje odnośnie dodatkowych kosztów. Czas obsługi jest dłuższy, niż przewiduje regulamin. Na plus: zachowanie personelu. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcelina_89

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

MetLife

MetLife rozpoczęło swoją działalność od 150 lat temu i jest jedną z największych firm ubezpieczeniowych na świecie. Z jej produktów i usług korzystają klienci w ponad 40 krajach, m.in. w Stanach Zjednoczonych, Japonii, Ameryce Łacińskiej, Azji, Europie i na Bliskim Wschodzie. Na polskim rynku MetLife istnieje od 1990 roku. Oferuje ubezpieczenia na życie, a w tym wypadkowe i zdrowotne, produkty emerytalne i fundusze inwestycyjne. Dla firmy MetLife najważniejsi są klienci i to, w jaki sposób mogą ich wspierać w codziennych sprawach. Między innymi dlatego firma zdecydowała się otworzyć własną fundację.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż MetLife?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Nie lubię dawać...
Nie lubię dawać negatywnych opinii, ale może moja opinia pomoże w poprawie standardów obsługi w tej firmie. Jakiś czas temu odebrałem telefon z firmy Metlife. Konsultant oznajmił, że ma dla mnie idealną ofertę ubezpieczenia i oferta jest tylko w dniu dzisiejszym. Zapaliła mi się czerwona lampka. Jak może mieć dla mnie idealną ofertę jak jeszcze nie poznał moich potrzeb i nie zadał mi żadnego pytania aby poznać moją sytuację i do niej dobrać ofertę. Kiedy mu to powiedziałem nagle zrobił się chaotyczny i stracił pewność siebie. Jego ton głosu z miłego zrobił się wycofany. Podziękowałem za rozmowę i się rozłączyłem. Podsumowując jakość obsługi stała na bardzo niskim poziomie, ponieważ konsultant nie poradził sobie z sytuacją kiedy oznajmiłem mu, że nie może mieć dla mnie idealnej oferty skoro nie zadał mi nawet jednego pytania w celu zbadania moich potrzeb. Był nakierowany na sprzedaż tylko tej jednej oferty, która niekoniecznie była dla każdego najatrakcyjniejsza.