Hotel Horyzont

(4.83)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Zacznę od tego,...
Zacznę od tego, iż już kilka razy miałem niewątpliwą pzyjemność być gościem w opisywanym hotelu - Horyzont. I kiedy tylko jestem zmuszony do nocowania w Lublinie to pierwszy odruch, wręcz bezwarunkowy można powiedzieć, to telefon do Horyzontu i pełne nadziei pytanie o wolne pokoje. Tym co sprawia, że hotel przyciąga gości niczym prezes pewnego "sprawiedliwego" ugrupowania politycznego starsze katolickie babcie, to z pewnością dość niska cena za wysoki standard obsługi i wspaniałem warunki do wypoczynku. Na zewsząd płynące pochwały zasługuje personel hotelu - zarówno miłe panie w recepcji, jak i przezabawnie usposobiony kelner w części restauracyjnej. Wszyscy oni zrobią niemal wszystko żeby tylko gocie czuli się jak Ojciec Dyrektor w swoim Maybachu. Na pokojowch salonach wszystkich przywita niskazitelna czystość i bardzo dobrze wyposażona łazienka (polecam szczególnie apartament dla nowożeńców, z którego moga korzystać wszyscy). Z kolei po męczącej bycmoże dla niektorych nocy, rano czeka na dole cudownie zastawiony stół ze śniadaniem, którego godzinę można spokojnie wynegocjować z miłymi paniami. Ostatnim faktem, potwierdzającym wysoką jakość obsługi niech będzie chęć Pani kelnerki do pojechania - specjalnie dla mnie - po parówki do sklepu bo własnie zbrakło, ze względu na dużą ilośc gości weselnych. Dodam tylko, że stali klienci moga liczyc na spore zniżki ;)

Sebastian_386

20.09.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)
Po dojechaniu do...
Po dojechaniu do stacji docelowej Rzeszów jak noclegownie wybrałem Hotel Horyzont ze względy na to, że jestem w niego bardzo zadowolony jak również na bardzo miłą obsługę. Niestety teraz pojawiły się drobne problemy. Jak zawsze od początku. Po dojechaniu do hotelu i wejściu przywitał mnie bardzo serdecznie młody pan. Wydaję się być nowym ponieważ poprosił o dowód w celu spisania danych osobowych, a praktycznie nigdy prócz pierwszego razu nie chcieli dowodu ode mnie. Podałem dowód i dobrze się stało, ponieważ od razu zmienił moje dane ponieważ w systemie widniał mój stary adres zamieszkania. Po dostaniu kluczy udałem się do restauracji w celu zamówienia jakiegoś porządnego obiadu. Znów prawdopodobnie była jakaś nowa i to całkiem młoda dziewczyna. Podałem zamówienie. Zapytała czy przynieść do pokoju, przytaknąłem. Obiecała mi, że w czasie piętnastu minut przyniesie mi całość zamówienia. Niestety tak się nie stało. Po około 25 minutach dopiero przyniosła mi pierwsze danie chociaż wyraźnie mówiła, że przyniesie całość. No nic. Zjadłem i czekałem kolejne 15 minut na drugie danie. Żołądek już mi przyrastał wiadomo do czego. Pojawiła się w końcu owa pani, przeprosiła za ta długi czas oczekiwania. Położyła tace na stół i wyszła. Jedzenie jak zawsze znakomite. Chociaż miałem wrażenie, że frytki były nie do końca dopieczone. Sam pokój jak zawsze czysty i zadbany. Łazienka z idealnym porządku. Chociaż miałem swoje rzeczy do higieny intymnej to hotel oferuje z cenie swoje mydła, szampon do włosów itp. Po zdaniu pokoju załatwiłem sobie fakturę na firmę oraz zostałem zaproszony do ponownej wizyty. Na pewno skorzystam. Jak zawsze zostałem bardzo gościnnie obsłużony.

Paweł_1024

17.06.2010

Placówka

Rzeszów, Podkarpacka 54

Nie zgadzam się (22)
Chciałbym się podzielić...
Chciałbym się podzielić opinia Hotelu który znajduje się w Rzeszowie, mianowicie chodzi o hotel „Horyzont”. Mimo, że mieszkam we Wrocławiu to raz na trzy miesiące na kilka dni jadę w delegację właśnie do tego miasta. I zawsze zatrzymuje się w tym hotelu, dlaczego ? Już mówię. Teren na którym znajduj się ów hotel jest zielony – trawa, drzewa. Niedaleko tereny łąkowe. Na terenie hotelu znajduje się średniej wielkości parking, mimo to nigdy nie widziałem, żeby był pełny. Więc wydaje się być odpowiedni dla tego hotelu. Teren jest czysty, nie zauważyłem (przynajmniej kiedy ja byłem, a byłem już ponad 10 – 12 razy, zawsze na co najmniej 3 dni). Po wejściu do hotelu zawsze wita nas obsługa (pan lub pani z recepcji). Zawsze uśmiechnięci i pozytywnie nastawieni do ludzi. Po rezerwacji kilka dni wcześniej pokoju idę odebrać klucze. Mimo, że jestem w tym hotelu raz na 3 miesiące to obsługa pamięta mnie i nie muszę przedstawiać się nazwiskiem, podaje mi od ręki klucze, przy okazji zapraszając do restauracji (hotel ma własną). Korytarze są czyste, stoją w kątach kwiaty. Każdy kto przechodził z obsługi uśmiechnięty, nieważne czy to była pokojówka czy kelner zanoszący komuś posiłek do pokoju. Po przejściu do swojego pokoju, rozpakowuje się. Pokój zawsze jest czysty. Łazienka również zadbana, czysta i nie ma brzydkich zapachów (co w innych hotelach na początku mi się zdarzało). Pościel czysta, równo ułożona na łóżku. Po zostawieniu rzeczy schodzę do restauracji zamówić jakiś syty obiad (8 godzin jazdy to nie przelewki). Zamówiłem schabowego, ziemniaki opiekane na boczku, sałatkę wielo-warzywną oraz sok do popicia. Pani która mnie obsługiwała spytała czy zjem na miejscu czy ma przynieść do pokoju całość jak tylko będzie gotowa. Jako, że wolałem zjeść spokojnie u siebie w pokoju to poprosiłem ją o przyniesienie. Pani skinęła głową i poszła do kucharza. Ja wróciłem do swojego pokoju. Po około piętnastu minutach obsługa przyniosła zamówiony posiłek. Podpisałem zamówienie (płatność przy opuszczaniu hotelu). Życzyła mi smacznego i wyszła. Muszę szczerze powiedzieć, że porcje były dosyć spore, cena nie była wysoka jak na taką ilość oraz jakość. Całość podana z ozdobami typu: zielenina, pomarańcze czy cytryny. Smak również nie odbiegał od normy. Całość była przepyszna. Po trzech dniach idę się wymeldować, zapłaciłem za usługi hotelowe jak i za sam pokój. Kobieta zaprasza do ponownej wizyty i żegna się z uśmiechem.

Paweł_1024

18.05.2010

Placówka

Rzeszów, Podkarpacka 54

Nie zgadzam się (14)

Hotel Horyzont

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hotel Horyzont?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zacznę od tego,...
Zacznę od tego, iż już kilka razy miałem niewątpliwą pzyjemność być gościem w opisywanym hotelu - Horyzont. I kiedy tylko jestem zmuszony do nocowania w Lublinie to pierwszy odruch, wręcz bezwarunkowy można powiedzieć, to telefon do Horyzontu i pełne nadziei pytanie o wolne pokoje. Tym co sprawia, że hotel przyciąga gości niczym prezes pewnego "sprawiedliwego" ugrupowania politycznego starsze katolickie babcie, to z pewnością dość niska cena za wysoki standard obsługi i wspaniałem warunki do wypoczynku. Na zewsząd płynące pochwały zasługuje personel hotelu - zarówno miłe panie w recepcji, jak i przezabawnie usposobiony kelner w części restauracyjnej. Wszyscy oni zrobią niemal wszystko żeby tylko gocie czuli się jak Ojciec Dyrektor w swoim Maybachu. Na pokojowch salonach wszystkich przywita niskazitelna czystość i bardzo dobrze wyposażona łazienka (polecam szczególnie apartament dla nowożeńców, z którego moga korzystać wszyscy). Z kolei po męczącej bycmoże dla niektorych nocy, rano czeka na dole cudownie zastawiony stół ze śniadaniem, którego godzinę można spokojnie wynegocjować z miłymi paniami. Ostatnim faktem, potwierdzającym wysoką jakość obsługi niech będzie chęć Pani kelnerki do pojechania - specjalnie dla mnie - po parówki do sklepu bo własnie zbrakło, ze względu na dużą ilośc gości weselnych. Dodam tylko, że stali klienci moga liczyc na spore zniżki ;)