Mercedes Cafe

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2)

Większość obsługi bardzo...
Większość obsługi bardzo sympatyczna i pozytywnie nastawiona na klienta (poza jedną osobą, która wydawała się pracować tam za karę, a klienta uważała za zło konieczne) Jeśli chodzi o wygląd wszystko ok (fartuszki, stosowne fryzury i ubiór) Gorzej było z wiedzą o oferowanych produktach, kelnerka nie potrafiła wyjaśnić co kryje się pod dwiema pozycjami z menu, jednak bardzo szybko i subtelnie dowiedziała się tego od kolegów. Oferta typowa dla kawiarni (kawy, herbaty, desery, kanapki, tzw. szybkie dania, niestety nie wszystko z menu było dostępne. Ceny odpowiednie dla lokalizacji (renomowany salon samochodowy). Obsługa bardzo miła i w miarę sprawna (czas oczekiwania ok. 4 min). Kawiarnia ogólnie czysta, choć kilka stolików było nieuprzątniętych. Mimo tych małych mankamentów obsługa zyskuje w moich oczach swoją nieprzeciętną sympatycznością i życzliwością.

Słoneczko

25.05.2010

Placówka

Warszawa, Daimlera 1

Nie zgadzam się (22)

Mercedes Cafe

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Mercedes Cafe?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.