Procad

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Jestem wielce zadowolony...
Jestem wielce zadowolony z trzydniowego szkolenia w firmie Procad SA. Grupy są małe, co zwiększa efektywność i jest milsza atmosfera, na zapleczu kawa i herbata cały czas, elastyczne przerwy dostosowane przez grupę do siebie. W razie problemów prowadzący szkolenie zawsze stara się pomóc i odpowiedzieć na zadanie pytanie, poruszyć zagadnienie, rozjaśnić wątpliwości. W razie jakichkolwiek niejasności nie ma problemu z zostaniem trochę dłużej, jeśli prowadzący czegoś nie wiedział, na drugi dzień szkolenia będzie wyjaśnione, rozwiązane. Sprzęt komputerowy w zupełności wystarczający i przystosowany do oprogramowania, z którego jest szkolenie. Jedyne co jest moim zdaniem minusem, to potwierdzenie udziału w szkoleniu - bardzo długi czas reakcji, potwierdzenie w ostatniej chwili i jeden dzień na wpłatę. Ogólnie kontakt mailowy dobry, odpowiedź najpóźniej na drugi dzień roboczy.

zarejestrowany-uzytkownik

27.05.2010

Placówka

Warszawa, Aleja Niepodległości 69

Nie zgadzam się (28)

Procad

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Procad?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Jestem wielce zadowolony...
Jestem wielce zadowolony z trzydniowego szkolenia w firmie Procad SA. Grupy są małe, co zwiększa efektywność i jest milsza atmosfera, na zapleczu kawa i herbata cały czas, elastyczne przerwy dostosowane przez grupę do siebie. W razie problemów prowadzący szkolenie zawsze stara się pomóc i odpowiedzieć na zadanie pytanie, poruszyć zagadnienie, rozjaśnić wątpliwości. W razie jakichkolwiek niejasności nie ma problemu z zostaniem trochę dłużej, jeśli prowadzący czegoś nie wiedział, na drugi dzień szkolenia będzie wyjaśnione, rozwiązane. Sprzęt komputerowy w zupełności wystarczający i przystosowany do oprogramowania, z którego jest szkolenie. Jedyne co jest moim zdaniem minusem, to potwierdzenie udziału w szkoleniu - bardzo długi czas reakcji, potwierdzenie w ostatniej chwili i jeden dzień na wpłatę. Ogólnie kontakt mailowy dobry, odpowiedź najpóźniej na drugi dzień roboczy.