PP Hotels

(4.13)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 4)

W hotelu panowała...
W hotelu panowała dezorganizacja. Pomimo wcześniejszej rezerwacji telefonicznej obsługa nie umiała wskazać mi pokoju 2 osobowego. Po 10 min oczekiwaniu dostosowano pokój na 2 osoby. Donoszenie pościeli i ręczników trwało dość długo. W pokoju było zimno i brak połączenia z internetem. Po telefonie na recepcję zastałem poinformowany "router się zawiesił i do rana tak musi być"

zalogowany_użytkownik

30.01.2013

Placówka

Górzno, Górzno 20

Nie zgadzam się (0)
Powiem a raczej...
Powiem a raczej napiszę szczerze, że jest to dość średnie miejsce na odpoczynek, w każdym razie ja raczej odradzam to miejsce. Sala restauracyjna taka sobie, krzesła już mocno sfatygowane, śniadania bardzo monotonne. jedynie obsługa bardzo pomocna, miła i uśmiechnięta. Po 22 próżno szukać czegokolwiek do jedzenia...

zarejestrowany-uzytkownik

06.11.2012

Placówka

Poznań, baranianka

Nie zgadzam się (0)
Hotel Niagara w...
Hotel Niagara w Weglewie niesamowicie miła i przyjazna obsługa.Wszedzzie czysto ,urokliwie ,nie chce się z Tamtad wyjezdzać .Polecam wszystkim którzy podróżują na trasie Konin Poznań.Kuchnia wyśmienita i bardzo bogate manu.Podane w bardzo ładny sposób.Jestem pod wrażeniem tego miejsca .Parking również bardzo duży co zapewnia miejsce dla każdego klienta.

Monika_1460

15.02.2012

Placówka

Konin, weglew

Nie zgadzam się (0)
Z mężem zdecydowaliśmy...
Z mężem zdecydowaliśmy się na wyjazd na wakacje w góry. Po przejrzeniu kilku ofert na różnych portalach turystycznych zdecydowałam się na wybór hotelu. Wybór padł na miejscowość Poronin. Przy ograniczonym budżecie musiałam wybierać między „luksusowym” hotelem i tygodniowym pobytem lub bez luksusów za to 2 tygodnie wakacji. Zdecydowałam się na tą drugą opcje. Nie wyjeżdżam na wczasy żeby siedzieć w pokoju! Miejsce zarezerwowałam przez internet bez żadnych problemów. Obsługa bardzo miła i sprawna. Wiedzę i kompetencje oceniam wysoko.

jakosc_1

15.07.2011

Placówka

Poronin, Tatrzańska 60a

Nie zgadzam się (3)

PP Hotels

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PP Hotels?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W hotelu panowała...
W hotelu panowała dezorganizacja. Pomimo wcześniejszej rezerwacji telefonicznej obsługa nie umiała wskazać mi pokoju 2 osobowego. Po 10 min oczekiwaniu dostosowano pokój na 2 osoby. Donoszenie pościeli i ręczników trwało dość długo. W pokoju było zimno i brak połączenia z internetem. Po telefonie na recepcję zastałem poinformowany "router się zawiesił i do rana tak musi być"