India

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Lubię od czasu...
Lubię od czasu do czasu zajrzeć do sklepu indyjskiego, gdyż mogę tam znaleźć rzeczy trochę inne niż w sklepach sieciowych, czy w galeriach handlowych. Tym razem miałam upatrzoną koszulę. Po wejściu od razu podeszłam do wieszaka, gdzie ją ostatnio widziałam. Nadal tam była. Zapytałam prawie niewidoczną, bo siedzącą za przeszklonymi gablotami sprzedawczynię, czy mogę przymierzyć. W przymierzalni postanowiłam jeszcze się doradzić odnośnie rozmiaru, czy jest odpowiedni. Zapytałam o zdanie wspomnianą kobietę i udzieliła mi rzeczowej odpowiedzi. Chciałam się również dowiedzieć składu materiału, z jakiego koszula była uszyta. Pytanie było trochę podchwytliwe, gdyż - nie wiedzieć czemu - zdecydowana większość, jeśli nie wszystkie ubrania w tym sklepie, mają wycięte metki, również te ze składem materiału. Dlatego też nie dowiedziałam się. Oceniłam więc "na oko", że skład to prawdopodobnie bawełna dobrej jakości. Poprosiłam o zapakowanie, wymieniłam przy tym z obsługującą panią kilka zdań. Po zapłaceniu wyszłam zadowolona ze sklepu. Śpieszyłam się na umówione spotkanie. Po kilkunastu minutach zorientowałam się, że nie otrzymałam reszty. Pełna obaw, czy dostanę ją z powrotem, pospiesznie zawróciłam do sklepu. Przypomniałam sobie, że oprócz nas dwóch, nikogo więcej nie było podczas moich zakupów w pomieszczeniu, nie było więc żadnych świadków transakcji. Moje obawy okazały się jednak bezpodstawne. Gdy tylko weszłam do środka, sprzedawczyni wyszła w moim kierunku i powiedziała, że nie zdążyła mi dać reszty, tak szybko wyszłam i że reszta czeka na mnie. Chyba obie cieszyłyśmy się na swój widok. Cieszyłam się, że odzyskałam swoje pieniądze, a moje obawy o nieuczciwość nie sprawdziły się.

zarejestrowany-uzytkownik

28.05.2010

Placówka

Lublin, Jasna 7

Nie zgadzam się (24)

India

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż India?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Lubię od czasu...
Lubię od czasu do czasu zajrzeć do sklepu indyjskiego, gdyż mogę tam znaleźć rzeczy trochę inne niż w sklepach sieciowych, czy w galeriach handlowych. Tym razem miałam upatrzoną koszulę. Po wejściu od razu podeszłam do wieszaka, gdzie ją ostatnio widziałam. Nadal tam była. Zapytałam prawie niewidoczną, bo siedzącą za przeszklonymi gablotami sprzedawczynię, czy mogę przymierzyć. W przymierzalni postanowiłam jeszcze się doradzić odnośnie rozmiaru, czy jest odpowiedni. Zapytałam o zdanie wspomnianą kobietę i udzieliła mi rzeczowej odpowiedzi. Chciałam się również dowiedzieć składu materiału, z jakiego koszula była uszyta. Pytanie było trochę podchwytliwe, gdyż - nie wiedzieć czemu - zdecydowana większość, jeśli nie wszystkie ubrania w tym sklepie, mają wycięte metki, również te ze składem materiału. Dlatego też nie dowiedziałam się. Oceniłam więc "na oko", że skład to prawdopodobnie bawełna dobrej jakości. Poprosiłam o zapakowanie, wymieniłam przy tym z obsługującą panią kilka zdań. Po zapłaceniu wyszłam zadowolona ze sklepu. Śpieszyłam się na umówione spotkanie. Po kilkunastu minutach zorientowałam się, że nie otrzymałam reszty. Pełna obaw, czy dostanę ją z powrotem, pospiesznie zawróciłam do sklepu. Przypomniałam sobie, że oprócz nas dwóch, nikogo więcej nie było podczas moich zakupów w pomieszczeniu, nie było więc żadnych świadków transakcji. Moje obawy okazały się jednak bezpodstawne. Gdy tylko weszłam do środka, sprzedawczyni wyszła w moim kierunku i powiedziała, że nie zdążyła mi dać reszty, tak szybko wyszłam i że reszta czeka na mnie. Chyba obie cieszyłyśmy się na swój widok. Cieszyłam się, że odzyskałam swoje pieniądze, a moje obawy o nieuczciwość nie sprawdziły się.