Zachęta

(3.94)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (10 z 16)

Sklep dobrze zatowarowany...
Sklep dobrze zatowarowany we wszystkie towary pierwszej potrzeby. Czysto i schludnie. Obsługa pomocna jednak polecała bym prywatne rozmowy zostawiać na czas przerwy

Klientka_

01.02.2023

Placówka

Kraków, ul. Kącik 13

Nie zgadzam się (0)
Sklep należy do...
Sklep należy do sieci Lewiatan. Lokal zajmuje dużą powierzchnię parteru w bloku, dojście schodkami,mijam szklane drzwi, widoczny napis z godzinami otwarcia. Kieruję się na stoisko monopolowe, bowiem tylko tam odbywa się sprzedaż biletów komunikacji miejskiej. Po drodze po prawej stronie na parapecie poukładane małe koszyki, duże koszyki dostępne bezpośrednio przy wejściu na salę sprzedaży. Otoczenie kas czyste, dwie kasy czynne, ja czekam w kolejce na odrębnej części sali.Obsługa sprawna. Asortyment tutaj to nie tylko sprzedaż alkoholu, ale także kawy, słodyczy ciastek na wagę. Obsługa sprawna, miła. Z ciekawości pytam, czy transakcje za bilety są akceptowane w formie płatności kartą. Jest to miłym zaskoczeniem, ponieważ nie wszędzie jest to możliwe. Dostępne są różne bilety, szkoda, że nie ma wyraźnej wywieszki, że taki asortyment jest dostępny w tym sklepie. Obsługa sprawna, paragon wydany. Poprawna i miła obsługa.

czystairlandia

28.10.2012

Placówka

Kraków, os. Bohaterów Września 1 B

Nie zgadzam się (0)
Sklep delikatesy pod...
Sklep delikatesy pod marką Lewiatan. Otoczenie sklepu czyste, wejście po schodkach lub podjazdem dla wózków. Witryna sklepu czysta. Na drzwiach podane wyraźne godziny w jakich placówka jest czynna, jest też charakterystyczne logo kart płatniczych, czyli informacja o akceptacji takich transakcji. Koszyki dostępne zaraz przy wejściu. Nie kieruję się tym razem na sale sprzedaży a od razu na stoisko cukierniczo-monopolowe. Potrzebuje zakupić bilety mpk, a wiem, że tutaj są dostępne i tylko na tym stoisku. Przy kasie klient przede mną kończy zakupy. Sprzedawca pyta, co podać. Szybko dostaje potrzebne bilety. Pytam, czy można płacić kartą za taki zakup. Nie ma problemów, transakcja sprawna, paragon wydany, miła obsługa. Czas organizacji obsługi jak najbardziej poprawny.

czystairlandia

15.10.2012

Placówka

Kraków, os. Bohaterów Września 1 B

Nie zgadzam się (5)
Sklep należy do...
Sklep należy do sieci Lewiatan. Lokalizacja wzdłuż głównej drogi, przejeżdżając przez wioskę postanawiam zrobić drobne zakupy. Przed sklepem jest miejsce, gdzie można wygodnie zaparkować samochodem. Na drzwiach podane godziny otwarcia. Lokal sklepu przestronny, wybór artykułów spożywczych, przemysłowych - drobnych jak w każdych delikatesach tej sieci, wszystko co potrzebne pod ręką. Sklep typu samoobsługa. Przestronne przejścia pomiędzy półkami - dla tych co z wózkiem, czy koszykiem ze sklepu. Towar na półkach oznaczony cenami, sklep czysty. Jeśli jesteśmy tu pierwszy raz łatwo zorientować się, gdzie co jest bowiem asortyment poukładany starannie. Sprzedawczyni na sklepie rozmawiała z klientką, w międzyczasie przy nabiale rozkładała towar. Wybieram kilka artykułów kieruję się w stronę kas. Czynna kasa na stoisku monopolowym, sprawna obsługa. W międzyczasie proszę panią ze sklepu, gdy przechodzi przez sklep o pomoc, gdzie mogę dostać jeśli są środki przeciwbólowe typu apap i calcium. Pani podchodzi do nieczynnej kasy sprawdza, tu nie ma wyłożonych ale po chwili wskazuje miejsce obok kasy maleńka półka z wyłożonymi medykamentami ogólnodostępnymi. Sprawnie podaje mi to co potrzebuje. wracam do kolejki. Jeszcze tutaj zakup słodyczy na wagę:sprawna obsługa. Transakcja sprawna, paragon wydany. Biorę jeszcze piwo, bez problemu zostały przyjęte butelki , które miałam na wymianę. Transakcja na paragonie zawiera wszystkie informacje włącznie z tym, że nastąpiło rozliczenie opakowań zwrotnych /osobna część paragonu/. Z paragonu czytam, że obsługiwała mnie kierownik sklepu. Poprawna obsługa, organizacja i czas obsługi bez zastrzeżeń.

czystairlandia

07.10.2012

Placówka

Nie zgadzam się (5)
Wstąpiłam do tego...
Wstąpiłam do tego sklepu by zrobić zakupy spożywcze. Sklep zajmuje parterowy większy lokal w tzw. ciągu pawilonów. Dogodne godziny otwarcia, duży wybór artykułów spożywczych, chemii a przede wszystkim tzw. samoobsługa – to na pierwsze wrażenie najważniejsze atuty tego miejsca, gdy ktoś lubi robić zakupy samemu a przy okazji można swobodnie popatrzeć czy czegoś jeszcze do domu nie brakuje. Po wejściu do sklepu po prawej stronie dostępne koszyki, na wprost regałów, troszkę z boku gablota z prasą, jest duzy wybór tej codziennej, tej kolorowej. Sklep czysty, dobre oświetlenie, wygodnie przechodzić między regałami, przeglądać i wybierać towar. Stoisko typu chemia artykuły drobne i agd dobrze zaopatrzone, możemy wybierać od sznurówek po środki do czyszczenia. Przy okazji widzę, że jest tez tzw. drobny asortyment papierniczy. Poszukiwałam środka do przetykania rur, dostępne te tańsze w tzw. saszetkach po duże opakowania, różni producenci. Dobry wybór artykułów innych chemicznych – duży asortyment. Oznaczenie towarów na półkach w miarę dobre, są karteczki pod spodem. W przypadku problemów z odnalezieniem ceny na sklepie jest czytnik kodów. Kolejne stoisko, które mijam to pieczywo – również samoobsługa, dobre zaopatrzenie, ceny podane. Pieczywo rozmieszczone na półkach, w koszach rodzajem, świeże. Stoisko nabiał samoobsługa: trochę towar nieskładnie poukładany jogurty w szerokim asortymencie, po czym między nimi znajduje tzw. produkty garmażeryjne gotowe i znowu nabiał podstawowy. Prawdopodobnie dany producent promuje się w tym miejscu, stąd takie ustawienie w ladzie chłodniczej. Przy kasie kupuję jeszcze bilety mpk, w tym sklepie są dostępne, a rzadko kiedy się to zdarza, by poza kioskiem typu ruch dostać je bez problemu. Dwie kasy czynne, sprawna i grzeczna obsługa. Transakcja kartą akceptowana, paragon wydany.

czystairlandia

19.08.2012

Placówka

Kraków, os. Złoty Wiek 19-20

Nie zgadzam się (3)
Szybkie zakupy tuż...
Szybkie zakupy tuż przed zamknięciem w sobotni wieczór to nie za dobry pomysł. Weszłam dziś po kilka rzeczy. Rozumiem, że już koniec dnia i Panie chciały zamknąć, ale skoro jest bardzo duża kolejka to czy nie powinno się otworzyć drugiej kasy? Gdy doczekałam się na swoją chwilę przy kasie, po szybkim obsłużeniu przez Panią, dowiedziałam się, że nie mogę zapłacić kartą. Byłam zdziwiona, gdyż nie było przy wejściu, ani w żadnym innym miejscu informacji niedziałającym terminalu. Zapytałam: „dlaczego”, Pani niestety odfuknęła tylko „bo się zepsuło, to płaci pani czy nie?!” Jednym słowem, kobieta była nie miła. Po odejściu od kasy postanowiłam jeszcze dokupić lody – chłodnia jednak nie pracowała, wszystkie lody były miękkie, całkiem roztopione - zrezygnowałam. Wychodząc ostatecznie ze sklepu powiedziałam pani przy drzwiach że coś jest nie tak. Poszła sprawdzić. Zapewne włączyła zamrażarkę. Tylko co będzie jutro? Te dziś odmrożone lody, i potem ponownie zmrożone będą w sprzedaży…? Nie polecam

sopcia

10.06.2012

Placówka

Kraków, os. Złoty Wiek 19-20

Nie zgadzam się (4)
Weszłam tylko po...
Weszłam tylko po jakiś napój i ewentualnie drożdżówkę. Koszyki były widoczne po lewej stronie od wejscia. Ale sama strefa wejscia była bardzo ciasna i niewygodna. Weszłam na salę sprzedaży i jak dla mnie "bramka" wejscia na tą salę sprzedaży była niczym bramka do przemieszczania się w czasie Poczułam się jak w PRL. Dość brudno i mało estetycznie powystawiany towar na półkach. Wybór powiedzmy średni jak na te czasy. W sklepie regały i "wyspy" z towarem poustawiane w sposób utrudniający swobodne przemieszczanie się po sklepie. Włożyłam do koszyka napój z promocji izotoniczny oschee w cenie 1,99 zł i dlatego daję aż 2 pkt temu sklepowi. Bo ciasno, bo brzydko, bo brudno. Ale jako kupiłam to co chciałam w dobrej cenie i dostałam paragon.

Magika

06.08.2011

Placówka

Kraków, ul. Kącik 13

Nie zgadzam się (9)
Sklep należy do...
Sklep należy do popularnej sieci Lewiatan, robię czasami tutaj zakupy z racji dostępności w jednym miejscu niemal wszystkich towarów z branży spożywczej. Sobotnie zakupy, spora ilość osób w środku. Koszyki przed wejściem na sklep, tuż po wejściu alejka z branżą przemysłową, ceny podane, ale można trafić na towar nieoznakowany wtedy potrzebny pracownik z sali (jak na lekarstwo), z czytnikami tez problem - znalazłam jeden na sklepie. Przemieszczając się po sklepie w niektórych alejkach należy uważać, aby czegoś nie strącić koszykiem- zwłaszcza asortymentu wystawionego na środku sali. Duży wybór pieczywa, na półkach wyraźnie oznakowane. Stoisko z warzywami niezbyt atrakcyjnie położone - niewygodne do wybierania. Osobne rozdzielenie stoiska na nabiał/mięso - plus bo nie trzeba w jednej kolejce stać. Bilety mpk kupimy tylko na monopolu, poza kasami, zawsze jest problem przy jednym zakupie i płaceniu w kasie, a wystarczy tak niewiele - udostępnić przy płatnościach za normalne zakupy. Obsługa grzeczna, miła, sprawnie obsługuje chociaż czynne tylko dwie kasy i czasami kolejka duża. Można płacić kartą.

czystairlandia

31.07.2011

Placówka

Kraków, os. Złoty Wiek 19-20

Nie zgadzam się (5)
Bardzo miły personel,...
Bardzo miły personel, zawsze doradzą i pożartują, schludnie wyglądają. Produkty bez zastrzeżeń, parę razy zdarzyło mi się, że produkt był zepsuty ale nie przeterminowany, na szczęście można bez problemu zwrócić. Lokal bardzo przejrzysty, łatwo znaleźć co potrzeba i zawsze cicho gra radio. Znajduję się w idealnym miejscu, ponieważ wielu mieszkańcom osiedla jest blisko.

Ewelina_597

03.09.2010

Placówka

Kraków, os. Złoty Wiek 19-20

Nie zgadzam się (32)
Sklep dobrze wyposażony...
Sklep dobrze wyposażony w różnorodne produkty, jednakże zbyt ciasny. Szczególnie uciążliwe są długie, do połowy sklepu kolejki, i obsługa tylko przy jednej kasie kiedy druga pozostaje zamknięta. W chłodniach z wędlinami zdarza się zauważyć duże(obrzydliwe) muchy na nie zabezpieczonych produktach. Obsługa miła lecz brak koordynatora dla sprawnego działania pracownic!

Małgorzata_1124

10.06.2010

Placówka

Kraków, ul. Kącik 13

Nie zgadzam się (21)

Zachęta

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Zachęta?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Sklep dobrze zatowarowany...
Sklep dobrze zatowarowany we wszystkie towary pierwszej potrzeby. Czysto i schludnie. Obsługa pomocna jednak polecała bym prywatne rozmowy zostawiać na czas przerwy